PseudoMechanic Napisano 29 Wrzesień 2002 Napisano 29 Wrzesień 2002 1. Jak mozna zapobiec rozszczepianiu sie obiektow podczas uzywania pluginu SimCloth 2.51? Koszule na gosciu mam zrobiona z dwoch polowek polaczonych ze soba (ATTACH). Jednak podczas przeliczania (CALCULATE) po kilku klatkach koszula sie rozszczepia wzdloz laczenia. Czy jest jakis sposob aby temu zapobiec? Np. przez trwale \"zespawanie\" tak aby nie rozroznial segmentow w MESH EDIT... 2. Co jest lepsze do ubran? SimCloth czy Reactor (bo podobno za jego pomoca tez mozna tworzyc materialy)...
KLICEK Napisano 29 Wrzesień 2002 Napisano 29 Wrzesień 2002 witam!!! Co do 1 pytanka to tak nie wystarczy wziasc tylko atach musisz zespawac vertexy ze soba przez co stworzysz jedna calosc aby to zrobic wybierasz pierw atacha potem przyblizasz vertexy do siebie zaznaczasz te co maja byc zaspawane i klikasz na weld ! i masz 1 calosc wiele ludzi o tym zapomina juz wiecej nie powiniens miec problemu z roczepianiem sie obiektu :) co do 2 pytania to ciezko powiedziec co jest lepsze a co gorsze . Rector ma wiecej fuckcji i mozna sie latwiej pogubic ale za to jest to naprawde potezne nazedzie i nie wyobrazam sobie juz za bardzo animacji bez niego . Ale zdania sa podzielone simcloth jest tez dobrym nazedziem do symulowania materialu i jak sie juz znasz sobrze na simcloth to nie ma po co symulowac matrialu reactorem za duzo meczarni :] z poznawaniem funkcji ... Jeden kolega z forom mowil cosik ze mial tez problemy z prawidloa symulacja ! ps. wzucilem kilka nowych pluginkow na ftp miedzy innymi swift3d wreszcie z keygenem dzialajacym :]]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się