elmozaur Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 czesc. przygotowuje sie wlasnie do zrobienia wiekszej scenki i napotkalem na maly problemik. Ustawilem prosta scenke (podloga i wygieta sciana) dodalem ruchome swiatelko omni i target spot. Wlaczylem cienie (wielkosc 1024) i GI. Niestety po wyliczeniu scenki okazuje sie ze na styku sciany i podlogi robi sie dziura. dlaczego ? Zmniejszylem "bias" na 0 ale dalej jest lekka luka. Renderowane to jest w VR 1.5RC za info dziekuje pozdrawiam Grzegorz
piksar Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 czy ta ściana ma jakąś grubość ? jak nie nadaj jej grubość - może modyf. shell miałem kiedyś podobny problem i rozwiązał się jak zrobiłem jw.
elmozaur Napisano 5 Październik 2006 Autor Napisano 5 Październik 2006 Dzieki dziala. Pozdrawiam Grzegorz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się