carlosss Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 witam, a wiec moj problem polega na tym ze kolesie ktorzy zlecili mi pracke dali mi obiekty tudziez szafki itp. do mapowania (zrobione w AC) wrzucam je do maxa i sa krotko mowiac jaja, swiatlo rozchodzi sie na nich niemilosiernie nijak, na szczescie poradzilem sobie z mapami z ktorymi mialem tez maly problem na poczatku uffff ;). Czy nie ma jakiejs opcji w 3DSM, zeby jakos skonwertowac obiekt zrobiony w AC na 3DSM? prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damusTo Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 Zaprezentuj dokładniej problem to ci cos doradze - uprzedzam jednak sa liczne ograniczenia bowiem acad pracuje na solidach podczas gdy max ich nie zna. Słowem trzeba dosć sprawnie to konwertować w poly mając to na uwadze już wciagając dwg'a do maxa. PS Na odwrót wychodzi to sporo gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 14 Październik 2006 Autor Share Napisano 14 Październik 2006 przed i po, nie dalem mapek zeby bylo lepiej widac, swiatlo zblizylem maxymalnie do scianki, a i tak przenika ono dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 czesc scianek ( te przez ktore "widac" ;) ) musisz odwrocic (flip) a te co sie robia czarne są podwojne, zaznacz polygon i skasuj go a zobaczysz ze na jego miejscu jest jeszcze jeden greets ps. mialem na mysli operacje w maxie na meshach albo poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damusTo Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 To jest opcja co powyzej lub ponowny convert dokładniejszy i tak jak pisałem czyli z pod maxa jak nie masz czasu 2stronny material i po boleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rly Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 NIe exportuj z cada do 3ds tylko importu w maksie z DWG powinno pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 bedzie to samo, przynajmniej podobnie... podwojne scianki zawsze sa, obojetnie czy sie importuje czy exportuje, zalezy to od tego jak byl model w cadzie robiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damusTo Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 Niemniej max lepiej wciaga niż acad wyplówa w max 8 to już naprawde ladnie przechodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 w max 8 to już naprawde ladnie przechodzi nie zartuj sobie :) nie ma wiekszej roznicy miedzy 7 a 8, takie same scierwo jest :) a faktycznie lepiej sie importuje w maxie niz exportuje ale to wynika bardziej chyba z wiekszej ilosci parametrow w maxie niz z algorytmow choc to i tak niewazne :) BTW. ja zawsze importuje hihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damusTo Napisano 14 Październik 2006 Share Napisano 14 Październik 2006 No nie sa pewne róznice przy czym w 7 sie nie bawiłem plikami acada ale wczesniej to kompletna jazda bez trzymanki była a poprawili to i mozna juz rozsadne poly z tego uzyskać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xsaw Napisano 15 Październik 2006 Share Napisano 15 Październik 2006 mam pytanko :D przerabiam teraz problem importu plikow z a-cad do max, i mam lipe z mapami, mianowicie nie widać ich na modelach z cada, na powierzchni jest stale jednolity kolor a map ani sladu :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się