Temporal Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 No więc tak wymodelowałem sobie głowe i jestem na etapie ust. Problem w tym że zrobiłem usta zamknięte http://img166.imageshack.us/img166/4585/ustamu6.jpg a po dodaniu meshsmooth'a się robi coś takiego http://img166.imageshack.us/img166/923/usta2gx9.jpg. Domyślam się że smooth grupy powinny załatwić sprawę tylko pomimo że obczaiłem reactoram, cząsteczki, riggowanie i inne takie nie mam pojęcia jak posługiwać się SG. Mam nadzieję że ktoś mi poradzi co mam teraz zrobić i troszke wytłumaczy jak korzystać z SG. Z góry dzięki.
Matti Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 raczej w organice nie uzywa sie SG (w kazdym razie nie slyszalem o czyms takim). wydaje mi sie masz za malo edge`ow dodaj jednego na dole gornej wargi i drugiego na gorze dolnej. powinno pomoc troche jak nie to przepraszam;) ps. a i jeszcze jak modelujesz to wargi mozesz zrobic troche nachodzace na siebie 1
Master Kiełbaster Napisano 14 Październik 2006 Napisano 14 Październik 2006 Daj 2 iteracje :* W turbosmooth masz coś takiego jak explicit normal może pomoże :*
Temporal Napisano 14 Październik 2006 Autor Napisano 14 Październik 2006 Dzięki za pomoc dodanie edgow zalatwilo sprawe. Matti dałem ci punkt reputacji bo zkorzystałem z twojej rady no i byłeś pierwszy. Kiełbaster tobie też dziękuje że chciałeś pomóc i napisałeś coś co pewnie w przyszłości mi się przyda. Jak fajnie jest jak zamias odpowiedzi z F1 i googlami dostaje się porządnego konkreta. Jeszcze raz dzięki chłopaki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się