Napisano 14 Październik 200618 l No więc tak wymodelowałem sobie głowe i jestem na etapie ust. Problem w tym że zrobiłem usta zamknięte http://img166.imageshack.us/img166/4585/ustamu6.jpg a po dodaniu meshsmooth'a się robi coś takiego http://img166.imageshack.us/img166/923/usta2gx9.jpg. Domyślam się że smooth grupy powinny załatwić sprawę tylko pomimo że obczaiłem reactoram, cząsteczki, riggowanie i inne takie nie mam pojęcia jak posługiwać się SG. Mam nadzieję że ktoś mi poradzi co mam teraz zrobić i troszke wytłumaczy jak korzystać z SG. Z góry dzięki.
Napisano 14 Październik 200618 l raczej w organice nie uzywa sie SG (w kazdym razie nie slyszalem o czyms takim). wydaje mi sie masz za malo edge`ow dodaj jednego na dole gornej wargi i drugiego na gorze dolnej. powinno pomoc troche jak nie to przepraszam;) ps. a i jeszcze jak modelujesz to wargi mozesz zrobic troche nachodzace na siebie
Napisano 14 Październik 200618 l Daj 2 iteracje :* W turbosmooth masz coś takiego jak explicit normal może pomoże :*
Napisano 14 Październik 200618 l Autor Dzięki za pomoc dodanie edgow zalatwilo sprawe. Matti dałem ci punkt reputacji bo zkorzystałem z twojej rady no i byłeś pierwszy. Kiełbaster tobie też dziękuje że chciałeś pomóc i napisałeś coś co pewnie w przyszłości mi się przyda. Jak fajnie jest jak zamias odpowiedzi z F1 i googlami dostaje się porządnego konkreta. Jeszcze raz dzięki chłopaki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto