Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę zrobić animację miasta przyszłości i zastanawiam się jak zanimować sznur latających samochodów lecący w korytarazu powietrznym. Myślałem nad jakimś systemem cząstek emitującym wskazane geometrie ale nie wiem jak to skonfigurować.

Czy toś może wsazać czego i jak użyć?

 

--

Jubbaday

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

mniej więcej - reszte sobie zrobisz podobnie - stwórz spline w scenie(na wzór trasy), dodaj samolocik.

 

Zaznacz samolocik - z menu na górze wybierz :

 

Animation > Constraints > Path Constraints

 

kliknij na spline'a. Pusc animke.

Napisano

serwus :)

to wszystko zalezy od tego , co, jak i z jakiej odleglosci chcesz pokazac.

Hindus słusznie prawi - ja podpowiem jeszcze e nie linkuj bezposrednio, ale z posrednictem jakiegos helpera (dostajesz dodatkowa kontorle na wstrzasy itp)

Mozesz tez puszczac obiekty na zasadzie path deform - i to cały sznur pojazdow mozesz miec wtedy polaczony w jeden obiekt (oczywisice do ujec z daleka).

pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności