jubbaday Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Chcę zrobić animację miasta przyszłości i zastanawiam się jak zanimować sznur latających samochodów lecący w korytarazu powietrznym. Myślałem nad jakimś systemem cząstek emitującym wskazane geometrie ale nie wiem jak to skonfigurować. Czy toś może wsazać czego i jak użyć? -- Jubbaday Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 mniej więcej - reszte sobie zrobisz podobnie - stwórz spline w scenie(na wzór trasy), dodaj samolocik. Zaznacz samolocik - z menu na górze wybierz : Animation > Constraints > Path Constraints kliknij na spline'a. Pusc animke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kannu Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 serwus :) to wszystko zalezy od tego , co, jak i z jakiej odleglosci chcesz pokazac. Hindus słusznie prawi - ja podpowiem jeszcze e nie linkuj bezposrednio, ale z posrednictem jakiegos helpera (dostajesz dodatkowa kontorle na wstrzasy itp) Mozesz tez puszczac obiekty na zasadzie path deform - i to cały sznur pojazdow mozesz miec wtedy polaczony w jeden obiekt (oczywisice do ujec z daleka). pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się