damusTo Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 OK na koniec juz jeszcze pozostawiłem sobie jednego asa w rękawie. Oto dziś pytał mnie jeden z nowicjuszy co zrobić kiedy plane z printem przesłania mu krzywa którą to właśnie namalował... Nie odpowiem na to pytanie wprost ale przedstawię tu alternatywną metodę umieszczenia printów tak by nie przeszkadzały. OK OK proszę teraz o chwile koncentracji bowiem przyłapuję niektórych zaawansowanych userów na tym iż nie znają tej metody i unikają jej co ciekawsze jak ognia. Zatem jak z części poprzedniej mamy poprzycinane BPrinty, wchodzimy do maxa nic nie budujemy ani planów ani boxów klikamy pierwszy lepszy Widok np FRONT i postępujemy zgodnie z poniższą animką. Szczególnie ważne jest zahaczenie opcji lock zoom/pan co umożliwia swobodną pracę z tym trybem. Następnie kolejne widoki analogicznie zmieniając jedynie logicznie nazwę wskazanego widoku. Ta metoda tez ma wady jak co wnikliwsi tam wyczytali za pewne w gifie wielkość obiektu jest ograniczona do wielkości tekstury, ale wielkość tekstury można odpowiednio wysterować sugeruje bu jej rozdziałka miała wymiar auta w mm ;) No to tyle, to juz koniec tematu Blueprintów czas byście zaczęli modelować. Pozdrawiam i do miłego...
bucek_2 Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 Dodalbym tu jeszcze ze trzeba odpowiednio zkalibrowac te blueprinty bo nie zawsze pasuja (wylaczajac na ten czas lock zoom/pan) pozdro
damusTo Napisano 1 Listopad 2006 Autor Napisano 1 Listopad 2006 Robiac to z zgodnie z częścią 5 wszystko będzie elegandzko pasowało bez konieczności manewrów.
Rekomendowane odpowiedzi