Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

OK na koniec juz jeszcze pozostawiłem sobie jednego asa w rękawie.

Oto dziś pytał mnie jeden z nowicjuszy co zrobić kiedy plane z printem przesłania mu krzywa którą to właśnie namalował...

Nie odpowiem na to pytanie wprost ale przedstawię tu alternatywną metodę umieszczenia printów tak by nie przeszkadzały.

OK OK proszę teraz o chwile koncentracji bowiem przyłapuję niektórych zaawansowanych userów na tym iż nie znają tej metody i unikają jej co ciekawsze jak ognia.

Zatem jak z części poprzedniej mamy poprzycinane BPrinty, wchodzimy do maxa nic nie budujemy ani planów ani boxów klikamy pierwszy lepszy Widok np FRONT i postępujemy zgodnie z poniższą animką. Szczególnie ważne jest zahaczenie opcji lock zoom/pan co umożliwia swobodną pracę z tym trybem.

 

tutek6cu0.gif

 

Następnie kolejne widoki analogicznie zmieniając jedynie logicznie nazwę wskazanego widoku.

Ta metoda tez ma wady jak co wnikliwsi tam wyczytali za pewne w gifie wielkość obiektu jest ograniczona do wielkości tekstury, ale wielkość tekstury można odpowiednio wysterować sugeruje bu jej rozdziałka miała wymiar auta w mm ;)

No to tyle, to juz koniec tematu Blueprintów czas byście zaczęli modelować. Pozdrawiam i do miłego...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dodalbym tu jeszcze ze trzeba odpowiednio zkalibrowac te blueprinty bo nie zawsze pasuja (wylaczajac na ten czas lock zoom/pan) pozdro

Napisano
  • Autor

Robiac to z zgodnie z częścią 5 wszystko będzie elegandzko pasowało bez konieczności manewrów.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności