Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pytanie do użytkowników 3ds MAX'a. Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób można zrobić swobodny upadek np. chusteczki, czy jakiejś tkaniny ? Chodzi mi o swobodny lot (w czasie spadania), z falowaniem i sam upadek np. na deskę, tak aby materiał nie przenikał deski, i aby sama upadała realistycznie bez przenikania się. Zależy mi na wykożystywaniu modyfikatorów. Proszę o pomoc, ale proszę równiż pisać wszystko co mam robić krok po kroku, bo od niedawna bawię się w MAX'ie (8) i chciałbym wszystko zrozumieć.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dziękuje za pomoc :) ... ale mam jeszcze pytanie. W jaki sposób uwzględnić aniamcje manualną (czyli tą z pod listwy czasowej, robioną przezemnie) w reactor'ach ? Chodzi mi dokładnie o zrobienie interakcji między kulą a materiałem takaniny, coś wstylu np. wpadającej piłki do mieszkania przez, falującą na wietrze, firankę (animacja odginającej sie tkaniny przy uderzeniu piłki). Potrafię zrobić falującą tkaninę, ale nie potrafię sobie poradzić z odziaływaniem kuli na ten materiał (przenikają się ). Proszę o pomoc.

Napisano
Dziękuje za pomoc :) ... ale mam jeszcze pytanie. W jaki sposób uwzględnić aniamcje manualną (czyli tą z pod listwy czasowej, robioną przezemnie) w reactor'ach ? Chodzi mi dokładnie o zrobienie interakcji między kulą a materiałem takaniny, coś wstylu np. wpadającej piłki do mieszkania przez, falującą na wietrze, firankę (animacja odginającej sie tkaniny przy uderzeniu piłki). Potrafię zrobić falującą tkaninę, ale nie potrafię sobie poradzić z odziaływaniem kuli na ten materiał (przenikają się ). Proszę o pomoc.

 

helpy przeczytaj w samym maksie. dokładnie nie pamiętam, który, ale jak przerobisz te o reactrze to na banlk znajdziesz to o co pytasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności