tryton Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 Witam. Mam pytanie do użytkowników 3ds MAX'a. Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób można zrobić swobodny upadek np. chusteczki, czy jakiejś tkaniny ? Chodzi mi o swobodny lot (w czasie spadania), z falowaniem i sam upadek np. na deskę, tak aby materiał nie przenikał deski, i aby sama upadała realistycznie bez przenikania się. Zależy mi na wykożystywaniu modyfikatorów. Proszę o pomoc, ale proszę równiż pisać wszystko co mam robić krok po kroku, bo od niedawna bawię się w MAX'ie (8) i chciałbym wszystko zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 potrzebujesz użyć reactora sposób : google ----> reactor tutorial http://www.tutorialized.com/tutorial/Reactor-Cloth/6539 http://www.deviantart.com/deviation/22743014/ http://www.evermotion.org/vbulletin/archive/index.php/t-40985.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr. eA Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 http://www.max3d.pl/tut.php?id=266 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tryton Napisano 6 Listopad 2006 Autor Share Napisano 6 Listopad 2006 Dziękuje za pomoc :) ... ale mam jeszcze pytanie. W jaki sposób uwzględnić aniamcje manualną (czyli tą z pod listwy czasowej, robioną przezemnie) w reactor'ach ? Chodzi mi dokładnie o zrobienie interakcji między kulą a materiałem takaniny, coś wstylu np. wpadającej piłki do mieszkania przez, falującą na wietrze, firankę (animacja odginającej sie tkaniny przy uderzeniu piłki). Potrafię zrobić falującą tkaninę, ale nie potrafię sobie poradzić z odziaływaniem kuli na ten materiał (przenikają się ). Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chłopiec Napisano 7 Listopad 2006 Share Napisano 7 Listopad 2006 Dziękuje za pomoc :) ... ale mam jeszcze pytanie. W jaki sposób uwzględnić aniamcje manualną (czyli tą z pod listwy czasowej, robioną przezemnie) w reactor'ach ? Chodzi mi dokładnie o zrobienie interakcji między kulą a materiałem takaniny, coś wstylu np. wpadającej piłki do mieszkania przez, falującą na wietrze, firankę (animacja odginającej sie tkaniny przy uderzeniu piłki). Potrafię zrobić falującą tkaninę, ale nie potrafię sobie poradzić z odziaływaniem kuli na ten materiał (przenikają się ). Proszę o pomoc. helpy przeczytaj w samym maksie. dokładnie nie pamiętam, który, ale jak przerobisz te o reactrze to na banlk znajdziesz to o co pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się