Skocz do zawartości

Funkcja Biped w 3ds max 6


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jestem początkującym użytkownikiem 3ds maxa 6. Uczę się z róźnych tutoriali i książek. Napotkałem jednak problem. Jak wiadomo w wersji 6 nie ma funkcji "Biped". Jest mi bardzo potrzebna. Wiem, że można ją pobrać i zainstalować. Problem w tym, że wszystkie wersje jakie odszukałem w internecie są do wersji 5. Jeżeli ktoś może pomóc mi z tym problemem będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam, zeby stworzyc bipeda w maxie 6 musisz miec zainstalowane character studio ale tego raczej nie sciagniesz bo nie jest darmowe. Chyba pozostaje ci tylko zabawa z kosteczkami ;-)

Napisano
Jak wiadomo w wersji 6 nie ma funkcji "Biped"

 

Jak w wiadomo w wersji 6 JEST biped.

 

Create -> Systems -> Biped

 

Edit: No chyba że tak ja mówi poprzednik nie zainstalowałeś character studio.

Napisano

Otóż to... właśnie problemem jest brak zainstalowanego Biped'a. Wchodzę w Create->Systems->Bones IK Chain/Daylight System. I nie wiem co mam zrobić, aby stworzyć w miarę łatwym sposobem szkielet do animacji. Jestem początkującym i raczej sobie nie poradzę. Mimo to dziękuję za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności