Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Muszę zrobić ładnie opadającą kartkę papieru, tzn. tak, żeby wyglądało w miarę naturalnie (wyginanie i drobne zmiany kierunku w odpowiedzi na opór powietrza). Czy jest sposób, żeby np. reactor zrobił większość roboty za mnie? Czy da się odpowiednio dobrać materiały dla reactor cloth, by plane mógł symulować papier? Czy może jednak muszę robić wszystko ręcznie i na około animując benda i położenie (a zanim by mi to wyszło naturalnie, to trochę by potrwało...)?

Mam niewielke doświadczenie w reactorze (korzystałem jedynie z rigid body), więc nie wiem do czego jest zdolny. :)

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy dobrze mysle ale ja bym sprobował tak :

plejn z duza iloscią cięć, w scenie leciuteńki wiaterek od spodu z turbulencjami , do plejna przypisać reaktor cloth - w nim nastawić by materiał był dość twardy -trzebaby poexperymentować.

Napisano

to metoda, ktora pierwsza mi przyszla na mysl, ale chyba brak tu kontroli nad kierunkiem spadania (zeby kartka jakby zeslizgiwala sie z wiatru i latala raz w jedna, a raz w druga strone?). Nie znam sie :)

Napisano

:D Niestety obawiałem się takiej rady. Rozumiem, że da się automatem na siłę, ale więcej czasu spędzę szukając odpowiednich ustawień i parametrów niż robiąc ręcznie? Eh... life's brutal. :)

Napisano

powinno się dać zasymulowć modyfikatorem cloth fx lub innymi toolsami do symulacji materiałów - możesz spróbować też simclothem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności