Sir Valeq Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 Muszę zrobić ładnie opadającą kartkę papieru, tzn. tak, żeby wyglądało w miarę naturalnie (wyginanie i drobne zmiany kierunku w odpowiedzi na opór powietrza). Czy jest sposób, żeby np. reactor zrobił większość roboty za mnie? Czy da się odpowiednio dobrać materiały dla reactor cloth, by plane mógł symulować papier? Czy może jednak muszę robić wszystko ręcznie i na około animując benda i położenie (a zanim by mi to wyszło naturalnie, to trochę by potrwało...)? Mam niewielke doświadczenie w reactorze (korzystałem jedynie z rigid body), więc nie wiem do czego jest zdolny. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoNd Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 tez jestem ciekaw jak to zrobic, wiec jesli ktos zechcialby koledze odpowiedziec, to chetnie przyslucham sie rozmowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cerebrate Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 nie wiem czy dobrze mysle ale ja bym sprobował tak : plejn z duza iloscią cięć, w scenie leciuteńki wiaterek od spodu z turbulencjami , do plejna przypisać reaktor cloth - w nim nastawić by materiał był dość twardy -trzebaby poexperymentować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoNd Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 to metoda, ktora pierwsza mi przyszla na mysl, ale chyba brak tu kontroli nad kierunkiem spadania (zeby kartka jakby zeslizgiwala sie z wiatru i latala raz w jedna, a raz w druga strone?). Nie znam sie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 15 Listopad 2006 Share Napisano 15 Listopad 2006 Animuj ręcznie to zaoszczędzisz nerwów :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sir Valeq Napisano 15 Listopad 2006 Autor Share Napisano 15 Listopad 2006 :D Niestety obawiałem się takiej rady. Rozumiem, że da się automatem na siłę, ale więcej czasu spędzę szukając odpowiednich ustawień i parametrów niż robiąc ręcznie? Eh... life's brutal. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gomo Napisano 18 Listopad 2006 Share Napisano 18 Listopad 2006 powinno się dać zasymulowć modyfikatorem cloth fx lub innymi toolsami do symulacji materiałów - możesz spróbować też simclothem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 18 Listopad 2006 Share Napisano 18 Listopad 2006 wszystkie nie symulują oporów powietrza ;* Szmatka spada jak w próżni... Choć można pokombinować podłączając wind. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gomo Napisano 18 Listopad 2006 Share Napisano 18 Listopad 2006 dziś to przetestowałem - i simcloth daje fajne rezultaty jak dasz 100 na dumping w bend forces a air drag od 100 - 1000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się