Skocz do zawartości

Mudbox - problem z 32bitową texturą


gomo

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest taki, że jak wypalam texturke 32-bitową (16 bitowa niesety mi nie wystarczy chociarz działa poprawnie) to nie zawiera ona danych dla negatywnego displacmentu - wklęśnięć.

 

Kengi radził mi to przesejwować w hdrshopie - tam rzeczywiście są wartosci w miejscach wklęśniec, ale dodatnie - jednak przesejwowanie nic nie daje - zarówno tif jak i hdri z hdrshopa dalej mają 0 wartość w miejscach gdzie powinny być wklęśnięcia - sprawdzałem to wielokrotnie z exposure.

 

Ma ktoś pomysł co źle robie? lub jak to ominąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności