xyz Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Mam do was pytanko. W poniższej scenie renderują mi się (między zdobieniami gzymsu) takie "niedośietlenia". Oświetlenie VrayLight wstawione jest w okno w dachu i w każde okno z prawej strony. Czy ktoś wie jak takie coś wyeliminować? Zauważyłem, że podobne czarne niedoświetlenia robią mi się w podobnym gzymsie na zewnątrz budynku przy świetleniu direct light Ustawienia światła: Multiplier 10, Invisible, Ignore light normals, Store with irradiance map, affect diffuse, affect specular, subdivs 10 Ustawienia renderera - tylko to co zmieniłem, reszta domyślne: VRay GLOBAL SWITCHES: Default lights - wył IMAGE SAMPLER (Antialiasing): Antialiasing filter - Catmull-Rom Indirect ill: Wł - Bez zmian IRRADIANCE MAP: Current preset - Low Basic param: Min rate -3 Max rate -2 HSph subdivs 20 HSph samples 20 ENVIRONMENT Wł - bez zmian
xeav Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 sproboj zwiekszyc preset irr. mapy i wartosc w hemispheric
xyz Napisano 27 Listopad 2006 Autor Napisano 27 Listopad 2006 Zmieniłem: IRRADIANCE MAP: Current preset - Custom Basic param: Min rate -3 Max rate -3 HSph subdivs 60 HSph samples 40 i bez zmian :(
AGmakonts Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Min rate -3 Max rate -3 w tym tkwić moze problem jak nie to w normak threshold
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się