Napisano 27 Listopad 200618 l Witam. Staram się zrobić dość złożoną animację kilku wybuchów i utknąłem. Mam skrypt z bobolandu i mam z nim jeden problem. Używam PFlow, mam 3 cząsteczki i każda z nich steruje innym obiektem ale gdy jedna z nich zostaje usunięta (Collision Spawn - delete parent) ten obiekt który był jej przyporządkowany zostaje przyłączony do jednej z dwóch pozostałych cząsteczek. Nie znam Maxscriptu więc nie mówcie że to proste. Nie sugerujcie równiez użycia Shape Instance. skrypt: =================== on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useTM = true pCont.useAge = true ) on Init pCont do ( global Boxes = $Box* Boxes.pos = [0,0,-100000] ) on Proceed pCont do ( partcount = pCont.NumParticles() count = amin #(partcount,Boxes.count) for i in 1 to count do ( pCont.particleIndex = i Boxes.transform = pCont.ParticleTM ) ) on Release pCont do ( ) ==================== Poniżej uproszczona scenka, kamera ustawiona tak by pokazać w czym problem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto