Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Staram się zrobić dość złożoną animację kilku wybuchów i utknąłem.

Mam skrypt z bobolandu i mam z nim jeden problem. Używam PFlow, mam 3 cząsteczki i każda z nich steruje innym obiektem ale gdy jedna z nich zostaje usunięta (Collision Spawn - delete parent) ten obiekt który był jej przyporządkowany zostaje przyłączony do jednej z dwóch pozostałych cząsteczek. Nie znam Maxscriptu więc nie mówcie że to proste. Nie sugerujcie równiez użycia Shape Instance.

 

skrypt:

 

===================

 

on ChannelsUsed pCont do

(

pCont.useTM = true

pCont.useAge = true

)

 

on Init pCont do

(

global Boxes = $Box*

Boxes.pos = [0,0,-100000]

)

 

on Proceed pCont do

(

partcount = pCont.NumParticles()

count = amin #(partcount,Boxes.count)

for i in 1 to count do

(

pCont.particleIndex = i

Boxes.transform = pCont.ParticleTM

 

)

)

 

 

on Release pCont do

(

 

)

 

====================

 

Poniżej uproszczona scenka, kamera ustawiona tak by pokazać w czym problem.

  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności