Gomez Napisano 27 Listopad 2006 Napisano 27 Listopad 2006 Witam. Staram się zrobić dość złożoną animację kilku wybuchów i utknąłem. Mam skrypt z bobolandu i mam z nim jeden problem. Używam PFlow, mam 3 cząsteczki i każda z nich steruje innym obiektem ale gdy jedna z nich zostaje usunięta (Collision Spawn - delete parent) ten obiekt który był jej przyporządkowany zostaje przyłączony do jednej z dwóch pozostałych cząsteczek. Nie znam Maxscriptu więc nie mówcie że to proste. Nie sugerujcie równiez użycia Shape Instance. skrypt: =================== on ChannelsUsed pCont do ( pCont.useTM = true pCont.useAge = true ) on Init pCont do ( global Boxes = $Box* Boxes.pos = [0,0,-100000] ) on Proceed pCont do ( partcount = pCont.NumParticles() count = amin #(partcount,Boxes.count) for i in 1 to count do ( pCont.particleIndex = i Boxes.transform = pCont.ParticleTM ) ) on Release pCont do ( ) ==================== Poniżej uproszczona scenka, kamera ustawiona tak by pokazać w czym problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się