domel31 Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 Witam mam pytanie ale najpierw opisze scenke: 1 plane 30 - cylindrow nad planem srednica 5 cm na 0.2 cm Scena bardzo prosta ale zaczolem sie co dopiero bawic reaktorem. Wlaczylem reaktor animation i pieniarzki spadaja mi na stol, reaktor w miare szybko to przelicza ale kiedy juz spadna i stoja w miejscu, reaktor masakrycznie spowalnia obliczanie. Wiecie jak to obejsc zeby reaktor nie obliczal drgan pieniarzkow kiedy leza, moze wystarczy cos w parametrach zmienic. ??
Lis Napisano 3 Grudzień 2006 Napisano 3 Grudzień 2006 No oczywiście że zwalnia. Because gdu objekty spadają to nie dotykają siebie. kaza kolizja powoduje zmuszenie reactora do obliczenia dalszego ruchu objektów. Jedyne co możesz zrobić to zaznaczyć wszystkie monety i otworzyć property editor reactora. i tam zmienić geopmetrię symilowaną na Bounding Box.
y2d Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 to o co pytasz mozna skonfigurowac parametrami add deactivator i add drag action w reactorze. w helpie jest wytlumaczone co i jak, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się