Skocz do zawartości

Reaktor - Dlaczego tak sie dzieje i czy da sie to obejsc.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam pytanie ale najpierw opisze scenke:

 

1 plane

30 - cylindrow nad planem srednica 5 cm na 0.2 cm

 

Scena bardzo prosta ale zaczolem sie co dopiero bawic reaktorem. Wlaczylem reaktor animation i pieniarzki spadaja mi na stol, reaktor w miare szybko to przelicza ale kiedy juz spadna i stoja w miejscu, reaktor masakrycznie spowalnia obliczanie. Wiecie jak to obejsc zeby reaktor nie obliczal drgan pieniarzkow kiedy leza, moze wystarczy cos w parametrach zmienic. ??

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No oczywiście że zwalnia. Because gdu objekty spadają to nie dotykają siebie. kaza kolizja powoduje zmuszenie reactora do obliczenia dalszego ruchu objektów. Jedyne co możesz zrobić to zaznaczyć wszystkie monety i otworzyć property editor reactora. i tam zmienić geopmetrię symilowaną na Bounding Box.

Napisano

to o co pytasz mozna skonfigurowac parametrami add deactivator i add drag action w reactorze. w helpie jest wytlumaczone co i jak, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności