Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam jestem początkującym jeśli chodzi o tekstury i mam bardzo duży problem w uzyskaniu białego plastiku z połyskiem jak na zdjęciu. Proszę o pomoc.

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 846
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj może tego:

 

2001126597229704320_rs.jpg

 

Ktoś inny może wystąpi z ciekawszą alternatywą, jednak pamiętaj, że odbicia zależą też od rodzaju powierzchni, idealnie płaska, praktycznie nie będzie odbijać otoczenia, tylko obiekty znajdujące się bardzo blisko. Pozdr!

 

edit:

W kanale diffuse materiału jest właśnie mapa falloff widoczna po prawej.

Napisano

touch - sory ale po co tam jest ten falloff skoro w obu slotach jest biały ?

 

materiał jest calkiem prosty, daj jakieś 7-10 % w skali RGB dla reflection i 0,95 dla gloossy w reflection, nie włączaj frensell reflections.

 

to wszystko.

Napisano

Marcin, nie ma za co, choć materiał dobrze wygląda, a był robiony na bazie innego plastiku. Pozdr!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności