artur728 Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Witam jestem początkującym jeśli chodzi o tekstury i mam bardzo duży problem w uzyskaniu białego plastiku z połyskiem jak na zdjęciu. Proszę o pomoc. Pozdro
Touch Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Spróbuj może tego: Ktoś inny może wystąpi z ciekawszą alternatywą, jednak pamiętaj, że odbicia zależą też od rodzaju powierzchni, idealnie płaska, praktycznie nie będzie odbijać otoczenia, tylko obiekty znajdujące się bardzo blisko. Pozdr! edit: W kanale diffuse materiału jest właśnie mapa falloff widoczna po prawej.
Marcin Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 touch - sory ale po co tam jest ten falloff skoro w obu slotach jest biały ? materiał jest calkiem prosty, daj jakieś 7-10 % w skali RGB dla reflection i 0,95 dla gloossy w reflection, nie włączaj frensell reflections. to wszystko.
Touch Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Marcin, nie ma za co, choć materiał dobrze wygląda, a był robiony na bazie innego plastiku. Pozdr!
artur728 Napisano 8 Grudzień 2006 Autor Napisano 8 Grudzień 2006 Touch dzięka. Fajnie to zobrazowałeś przyda się. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się