Napisano 7 Grudzień 200618 l Witam jestem początkującym jeśli chodzi o tekstury i mam bardzo duży problem w uzyskaniu białego plastiku z połyskiem jak na zdjęciu. Proszę o pomoc. Pozdro
Napisano 7 Grudzień 200618 l Spróbuj może tego: Ktoś inny może wystąpi z ciekawszą alternatywą, jednak pamiętaj, że odbicia zależą też od rodzaju powierzchni, idealnie płaska, praktycznie nie będzie odbijać otoczenia, tylko obiekty znajdujące się bardzo blisko. Pozdr! edit: W kanale diffuse materiału jest właśnie mapa falloff widoczna po prawej.
Napisano 7 Grudzień 200618 l touch - sory ale po co tam jest ten falloff skoro w obu slotach jest biały ? materiał jest calkiem prosty, daj jakieś 7-10 % w skali RGB dla reflection i 0,95 dla gloossy w reflection, nie włączaj frensell reflections. to wszystko.
Napisano 7 Grudzień 200618 l Marcin, nie ma za co, choć materiał dobrze wygląda, a był robiony na bazie innego plastiku. Pozdr!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto