wizz Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 Witam , pytanie odnośnie passów w vrayu , nie wiem o co w nich chodzi :) w mental rayu to jakoś normalnie bylo diffuse ... itd a tu w vrayu wlasnie nie moge normalnie tego rozgryźć , połowe passów zamiast sie ładnie renderować to sie pokazuje tylko biała plama ( tak jakby alpha channel ) Jeśli ktoś ma jakieś tutki to bardzo chętnie z nich skozystam :D i byłbym wdzieczny za wytłumaczenie co sie dzieje :P Pozdrawiam !
Chalek Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 zobacz jeszcze tu: http://www.chaosgroup.com/forum/phpBB2/login.php?redirect=viewtopic.php&t=13818&sid=2932417a0d80b5e5e50e6143eb5a02ee
wizz Napisano 9 Grudzień 2006 Autor Napisano 9 Grudzień 2006 hm kapa nie mam konta :) trza zakładać :D
Chalek Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 jak chcesz sie doksztalcac w vrayu to obowiazkowo...
wizz Napisano 9 Grudzień 2006 Autor Napisano 9 Grudzień 2006 Słuchaj mam taki problem konkretnie , zapytam od razu tutaj :) poniżej 2 fotki z zaznaczonym co trzeba , wkomponowane w fotke kilka boxów , Gi ładnie działa i widać je dobrze w kanale Alpha ( wiec ładnie bedzie mozna to poskłdać np w After effecie :D ) ale teraz tak , na tym betonowym klocu duzym czarnym odbijają mi sie te kulki niebieskawe , tak miało być ale niestety refleksów nie ma w kanale alpha :| czy to normalne czy raczej powinny być a jeśli powinny to jak to zrobić ? ( wogóle mi sie zdaje ze powinny być zeby to sensownie poskładać potem ) Cieżka sprawa co nie ? ps. boxy sie poruszaja dlatego taki motion blur ;)
Touch Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 Refleksów to Ty raczej miał nie będziesz, bo nie dość, że refleksy i obiekt, na którym są one widoczne są równie oddalone od kamery, to jeszcze ich współrzędne dwu-wymiarowe (x;y) niejako się na siebie nakładają. Takie pokrętne trochę to tłumaczenie. Przynajmniej tak mi się wydaje. Pozdr!;)
wizz Napisano 10 Grudzień 2006 Autor Napisano 10 Grudzień 2006 Touch to tylko przykład a po 1 to refleksy sa tyko słabo je widać , problem w tym ze refleksy nie sa uwzglednione w kanale alpha , jeżelii vray takiego czegos nie potrafi to do smietnika z nim :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się