Napisano 9 Grudzień 200618 l Witam , pytanie odnośnie passów w vrayu , nie wiem o co w nich chodzi :) w mental rayu to jakoś normalnie bylo diffuse ... itd a tu w vrayu wlasnie nie moge normalnie tego rozgryźć , połowe passów zamiast sie ładnie renderować to sie pokazuje tylko biała plama ( tak jakby alpha channel ) Jeśli ktoś ma jakieś tutki to bardzo chętnie z nich skozystam :D i byłbym wdzieczny za wytłumaczenie co sie dzieje :P Pozdrawiam !
Napisano 9 Grudzień 200618 l zobacz jeszcze tu: http://www.chaosgroup.com/forum/phpBB2/login.php?redirect=viewtopic.php&t=13818&sid=2932417a0d80b5e5e50e6143eb5a02ee
Napisano 9 Grudzień 200618 l Autor Słuchaj mam taki problem konkretnie , zapytam od razu tutaj :) poniżej 2 fotki z zaznaczonym co trzeba , wkomponowane w fotke kilka boxów , Gi ładnie działa i widać je dobrze w kanale Alpha ( wiec ładnie bedzie mozna to poskłdać np w After effecie :D ) ale teraz tak , na tym betonowym klocu duzym czarnym odbijają mi sie te kulki niebieskawe , tak miało być ale niestety refleksów nie ma w kanale alpha :| czy to normalne czy raczej powinny być a jeśli powinny to jak to zrobić ? ( wogóle mi sie zdaje ze powinny być zeby to sensownie poskładać potem ) Cieżka sprawa co nie ? ps. boxy sie poruszaja dlatego taki motion blur ;)
Napisano 9 Grudzień 200618 l Refleksów to Ty raczej miał nie będziesz, bo nie dość, że refleksy i obiekt, na którym są one widoczne są równie oddalone od kamery, to jeszcze ich współrzędne dwu-wymiarowe (x;y) niejako się na siebie nakładają. Takie pokrętne trochę to tłumaczenie. Przynajmniej tak mi się wydaje. Pozdr!;)
Napisano 10 Grudzień 200618 l Autor Touch to tylko przykład a po 1 to refleksy sa tyko słabo je widać , problem w tym ze refleksy nie sa uwzglednione w kanale alpha , jeżelii vray takiego czegos nie potrafi to do smietnika z nim :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto