r4n Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 No i znowu stoje w miejscu. Mam do kamery podpisany kontroler Path Constrain i puszczona jest sobie kamerka po sciezce (zbudowanej z Line Shape). No niby pięknie i ładnie, ale jest mały problem... Bo mam taki moment w animacji, ze camera sobie lecie po lini prostej dociera do koncowego punktu, po czym jest załamanie pod katem 90 stopni i kamera podaza za linia w prawo. Moim zamysłem było przejęcie kamery (iles tam klatek przed zakrecem w prawo) i zrobienienie płynnego przejscia w Curve Edytorze, tak zeby było wrazenie tego ze poruszajacy sie człowiek, w momecie kiedy zauwaza róg za kótrym ma skręcic patrzy w jego strone i jeszcze idzie kilka kroków zanim skreci. Niestety próba pełnego przejecia tego przez funkcje Rotation, spełzała na niczym. Kamera sama sobie skreca, jakby w momencie załamania sciezki (przypominam kat 90 stopni) było jakies zaokraglenie. Jak sie pozbyć tego irytujacego zjawiska i móc w pełni kotrolować obrót kamera za pomoca zwykłej funcji Rotation?
Lis Napisano 13 Grudzień 2006 Napisano 13 Grudzień 2006 Możesz do lini podpiąc jakiś helper(dummy) i do piero do helpera podpiąć kamerę.
r4n Napisano 13 Grudzień 2006 Autor Napisano 13 Grudzień 2006 cos nie działa :-( Helper (Dummner) zakreca tak samo jak wczesniej kamera
Lis Napisano 14 Grudzień 2006 Napisano 14 Grudzień 2006 No wiem że zakręca. ale jak zlinkujesz kamerę do helpera to dostaniesz nad nią dodatkową kontrolę.(czytaj będziesz mógł ją animowac kluczowo)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się