Napisano 13 Grudzień 200618 l No i znowu stoje w miejscu. Mam do kamery podpisany kontroler Path Constrain i puszczona jest sobie kamerka po sciezce (zbudowanej z Line Shape). No niby pięknie i ładnie, ale jest mały problem... Bo mam taki moment w animacji, ze camera sobie lecie po lini prostej dociera do koncowego punktu, po czym jest załamanie pod katem 90 stopni i kamera podaza za linia w prawo. Moim zamysłem było przejęcie kamery (iles tam klatek przed zakrecem w prawo) i zrobienienie płynnego przejscia w Curve Edytorze, tak zeby było wrazenie tego ze poruszajacy sie człowiek, w momecie kiedy zauwaza róg za kótrym ma skręcic patrzy w jego strone i jeszcze idzie kilka kroków zanim skreci. Niestety próba pełnego przejecia tego przez funkcje Rotation, spełzała na niczym. Kamera sama sobie skreca, jakby w momencie załamania sciezki (przypominam kat 90 stopni) było jakies zaokraglenie. Jak sie pozbyć tego irytujacego zjawiska i móc w pełni kotrolować obrót kamera za pomoca zwykłej funcji Rotation?
Napisano 13 Grudzień 200618 l Możesz do lini podpiąc jakiś helper(dummy) i do piero do helpera podpiąć kamerę.
Napisano 13 Grudzień 200618 l Autor cos nie działa :-( Helper (Dummner) zakreca tak samo jak wczesniej kamera
Napisano 14 Grudzień 200618 l No wiem że zakręca. ale jak zlinkujesz kamerę do helpera to dostaniesz nad nią dodatkową kontrolę.(czytaj będziesz mógł ją animowac kluczowo)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto