Skocz do zawartości

Jak przejąc pełna kotrolę nad kamerą?


r4n

Rekomendowane odpowiedzi

No i znowu stoje w miejscu. Mam do kamery podpisany kontroler Path Constrain i puszczona jest sobie kamerka po sciezce (zbudowanej z Line Shape). No niby pięknie i ładnie, ale jest mały problem... Bo mam taki moment w animacji, ze camera sobie lecie po lini prostej dociera do koncowego punktu, po czym jest załamanie pod katem 90 stopni i kamera podaza za linia w prawo. Moim zamysłem było przejęcie kamery (iles tam klatek przed zakrecem w prawo) i zrobienienie płynnego przejscia w Curve Edytorze, tak zeby było wrazenie tego ze poruszajacy sie człowiek, w momecie kiedy zauwaza róg za kótrym ma skręcic patrzy w jego strone i jeszcze idzie kilka kroków zanim skreci. Niestety próba pełnego przejecia tego przez funkcje Rotation, spełzała na niczym. Kamera sama sobie skreca, jakby w momencie załamania sciezki (przypominam kat 90 stopni) było jakies zaokraglenie. Jak sie pozbyć tego irytujacego zjawiska i móc w pełni kotrolować obrót kamera za pomoca zwykłej funcji Rotation?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności