Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

chciałbym się dowiedzieć rzeczy następującej: czy istnieje możliwość skopiowania obiektu jako Clone, przypisać do obu modyfikator (np. UVW Map), a następnie zmieniać parametry modyfikatora w obiekcie #1, przy czym nie oddziaływałyby one na obiekt #2?

 

Krótko powiem, co chcę zrobić - mam do stworzenia n identycznych pod względem siatki obiektów, do każdego przypisać takie same teksturki i teraz w każdym obrócić o inny kąt gizmo modyfikatora UVW Map.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności