Napisano 19 Grudzień 200618 l Sciagnolem sobie triala 3ds max 9 i chcialem sie pobawic materialami. Po ustawieniu renderu na mental ray w edytorze materialow mozna wybrac Arcg & Design (mi) po wybraniu go mamy mozliwosc wyboru templatetu z ustawieniami roznych materialow. Jednak u mnie niezaleznie co wybiore to ustawienia sie nie zieniaja a w MAX script listenerze pojawia sie taki komunikat: -- Error occurred in Set_mrArchTemplate_ActiveMaterial_FromMaterialInMatlib(); filename: F:\3ds Max 9\stdplugs\stdscripts\meditfunctions.ms; position: 4703 -- Frame: -- strMtlName: "glass (thin geometry)" -- matFromLib: undefined -- mrArchTemplate_ActiveMaterial: 01 - Default:Arch___Design__mi -- Error occurred during fileIn in StringStream:"MeditUtilities.Set_mrArchTemplate_ActiveMaterial_FromMaterialInMatlib mrArchTemplate_ActiveMaterial "glass (thin geometry)" -- LOC_NOTES: do not localize this" -- No ""getPropNames"" function for undefined Najgorsze ze przettem dawalo sie ustawic i wszystko dzialalo a teraz nie bardzo chce a niestety nie mam jeszcze wystarczajacej wiedzy o materialach zeby samemu umiec recznie poustawiac materlaly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto