Gość Cuthbert Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Sciagnolem sobie triala 3ds max 9 i chcialem sie pobawic materialami. Po ustawieniu renderu na mental ray w edytorze materialow mozna wybrac Arcg & Design (mi) po wybraniu go mamy mozliwosc wyboru templatetu z ustawieniami roznych materialow. Jednak u mnie niezaleznie co wybiore to ustawienia sie nie zieniaja a w MAX script listenerze pojawia sie taki komunikat: -- Error occurred in Set_mrArchTemplate_ActiveMaterial_FromMaterialInMatlib(); filename: F:\3ds Max 9\stdplugs\stdscripts\meditfunctions.ms; position: 4703 -- Frame: -- strMtlName: "glass (thin geometry)" -- matFromLib: undefined -- mrArchTemplate_ActiveMaterial: 01 - Default:Arch___Design__mi -- Error occurred during fileIn in StringStream:"MeditUtilities.Set_mrArchTemplate_ActiveMaterial_FromMaterialInMatlib mrArchTemplate_ActiveMaterial "glass (thin geometry)" -- LOC_NOTES: do not localize this" -- No ""getPropNames"" function for undefined Najgorsze ze przettem dawalo sie ustawic i wszystko dzialalo a teraz nie bardzo chce a niestety nie mam jeszcze wystarczajacej wiedzy o materialach zeby samemu umiec recznie poustawiac materlaly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się