dinopd Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Witam. Wiem że pewnie ten wątek był juz poruszany tysiac razy lecz po przeszukaniu dziestu stron mam dość. Chciałbym się dowiedzieć jak zacząc wizualizacje. Mam pliki dwg i co dalej? Wiem że zadając te pytania wydaje sie alikiem i za takiego sie czuje patrzac na wasze wizualizacje, ale jesli sie chce pracowac jak mistrze trzeba zaczac od nauki. Pracuje na max-ie 7.0 z mental rey-em (może do wizualizacji uzyć V-ray-a?). Znam Photoshopa (edycja zdjęć) z góry dziękuje za pomoc
Chalek Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 oczysc dwg w cadzie ze zbednych smieci, wrzuc do maxa, wymodeluj co trzeba, oteksturuj, oswietl, wyrenderuj, wrzuc do photoshopa obrob to, dodaj rzeczy, ktorych nie dales w 3d (np ludzie) i wizka gotowa.
dinopd Napisano 19 Grudzień 2006 Autor Napisano 19 Grudzień 2006 rozumiem że mam mieć rysunek z AUTOCADa same scianki i otwory okienne i splain itd? krok po kroku? pozatym mam pytanko skad bierzecie te wszystkie teksturki tych tynków, cegiełek, ITP a tak na marginesie skad wziac pliki dwg tak zeby potrenowac wizualizacje? pozdrawiam
Chalek Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 nie musisz miec dwg zeby pocwiczyc, mozesz cos sobie samemu wykombinowac. Co do techniki modelowania z dwg i nie tylko to jest ich masa, kazdy robi to troche inaczej, ja sam stosuje kilka metod w zaleznosci o sytuacji, projektu, materialow itd. Tekstury mozna znalesc za free w necie na przyklad na mayang, kupic, na przyklad od everow, marlin, dosch, 3dtotal, jest tez sporo z samym maxem.
maverick sheep Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 ja polecam taki sposob w cadzie obrysowywyjesz jednym splajnem obrys domu na innej warstwie zaznaczasz w ktorym miejscu masz okna drzwi (meble czy cos co ci bedzie potrzebne) i sprawdzasz jakie masz jednostki. Importujesz to do maxa przy imporcie sprawdzasz jednostki zeby sie zgadzaly + customize/units setup wybierasz takie same jak przy imporcie. na obrys domu nakladasz extrude masz zarys bryly dalej to juz domodelowanie oteksturowanie i wyrenderowanie :) w sumie to jeszcze zalezy co chcesz wizualizowac i dla kogo :) czy to maja byc wnetrza czy bryly budynkow.. co do renderera to ja bym polecil vraya bo jest wydajneijszy do tego typu zadan choc z drugiej strony nie jest w budowany w maxie (czyt czeba kogos na niego naciagnac) wiec roznie mozna to ujac.. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się