Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Szukam rozwiązania na animowanie ( ładne ) ubrań symulacji ruchu ( układania ) tkaniny na ciele, nie interesują mnie ubrania namalowane tylko osobno wymodelowane, w szczególności długie tuniki itp.

Nie piszcie mi o darmowym pluginie SimCloth3 bo to kicha wiesza się jak cholera a i symulacja ma dużo do życzenia

 

Pozdrawiam -=Tanatos=-

;);)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Twoim zdaniem SimCloth to kicha? HAHA! sorki za reakcję ale mnie rozbawiłeś... no dobra. Skoro idziesz w zaparte i uważasz że to kicha (osobiście uważam że to rewelacja i używam zajadle) to możesz rzucić okiem na Reactora Havoka... tam jest symulacja ubrań. hmm... czy my mówimy o tym samym SimCloth?

Napisano

Hmm ja bym użył bonesów. Tzn najpierw modeluję ubranie dajmy na to pelerynę. Potem dołączyłbym łańcuchy kości i dostosował ciężar wierzchołków. Reszta to kwestia odpowiedniej symulacji. Tyle że to jest naprawdę pakerne wyzwanie jeśli to ma być relalistyczne. Ten sposób się świetnie nadaje do efektów takich jak np w filmie Spawn powiewająca peleryna ;)

Napisano

ale po co ? w SimCloth dobrze dziala !

 

zawsze jest Cloth w reactorze, ale jak ktos z SimCloth-em ma problemy to reaktor okresli jako w ogole nie dzialajacy dodatego do maxa ;)

Napisano

No i co z tym SimClothem? Wciąż jakieś problemy? Dynamika ubrań i SimCloth to jedno i to samo! polecam :))

Napisano

reactor w maxie 6 jest bardzo dobry do tego typu rzeczy uzywam go i nie mam zadnych problmów i wszystko adnie wychodzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności