Napisano 15 Październik 200321 l Witam Szukam rozwiązania na animowanie ( ładne ) ubrań symulacji ruchu ( układania ) tkaniny na ciele, nie interesują mnie ubrania namalowane tylko osobno wymodelowane, w szczególności długie tuniki itp. Nie piszcie mi o darmowym pluginie SimCloth3 bo to kicha wiesza się jak cholera a i symulacja ma dużo do życzenia Pozdrawiam -=Tanatos=- ;);)
Napisano 15 Październik 200321 l Twoim zdaniem SimCloth to kicha? HAHA! sorki za reakcję ale mnie rozbawiłeś... no dobra. Skoro idziesz w zaparte i uważasz że to kicha (osobiście uważam że to rewelacja i używam zajadle) to możesz rzucić okiem na Reactora Havoka... tam jest symulacja ubrań. hmm... czy my mówimy o tym samym SimCloth?
Napisano 15 Październik 200321 l Autor luknij na http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6454 Wersja pluginy prosto z neta ze strony autorów
Napisano 15 Październik 200321 l Hmm ja bym użył bonesów. Tzn najpierw modeluję ubranie dajmy na to pelerynę. Potem dołączyłbym łańcuchy kości i dostosował ciężar wierzchołków. Reszta to kwestia odpowiedniej symulacji. Tyle że to jest naprawdę pakerne wyzwanie jeśli to ma być relalistyczne. Ten sposób się świetnie nadaje do efektów takich jak np w filmie Spawn powiewająca peleryna ;)
Napisano 16 Październik 200321 l ale po co ? w SimCloth dobrze dziala ! zawsze jest Cloth w reactorze, ale jak ktos z SimCloth-em ma problemy to reaktor okresli jako w ogole nie dzialajacy dodatego do maxa ;)
Napisano 17 Listopad 200321 l No i co z tym SimClothem? Wciąż jakieś problemy? Dynamika ubrań i SimCloth to jedno i to samo! polecam :))
Napisano 29 Listopad 200321 l reactor w maxie 6 jest bardzo dobry do tego typu rzeczy uzywam go i nie mam zadnych problmów i wszystko adnie wychodzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto