Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam następujący problem:

Mój model zakłada mechaniczne ramię, na końcu którego znajduje się duży bone, mniej więcej według takiego schematu:

 

 

+

|

A

|

+-B2-++-C2-+--

|

B

|

+

 

Hierarchia według literek. Teraz, gdy próbuję rotacji poziomej tego dużego bona, siatka znajdująca się na kości oznaczonej przeze mnie jako B2 wykonuje kilkanaście obrotów (rotacja pionowa). Z czego to wynika i jak się tego pozbyć?

 

 

 

 

Kości to obiekty typu Bone, zaś jako skóry użyłem modyfikatora phisique - add floating bones (ma większe możliwości)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności