L_Devil Napisano 25 Grudzień 2006 Napisano 25 Grudzień 2006 Witam, mam następujący problem: Mój model zakłada mechaniczne ramię, na końcu którego znajduje się duży bone, mniej więcej według takiego schematu: + | A | +-B2-++-C2-+-- | B | + Hierarchia według literek. Teraz, gdy próbuję rotacji poziomej tego dużego bona, siatka znajdująca się na kości oznaczonej przeze mnie jako B2 wykonuje kilkanaście obrotów (rotacja pionowa). Z czego to wynika i jak się tego pozbyć? Kości to obiekty typu Bone, zaś jako skóry użyłem modyfikatora phisique - add floating bones (ma większe możliwości)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się