Jump to content

Bardzo duży bone w modelu - "łącznik" tej kości obraca się wokół własnej osi


L_Devil
 Share

Recommended Posts

Witam, mam następujący problem:

Mój model zakłada mechaniczne ramię, na końcu którego znajduje się duży bone, mniej więcej według takiego schematu:

 

 

+

|

A

|

+-B2-++-C2-+--

|

B

|

+

 

Hierarchia według literek. Teraz, gdy próbuję rotacji poziomej tego dużego bona, siatka znajdująca się na kości oznaczonej przeze mnie jako B2 wykonuje kilkanaście obrotów (rotacja pionowa). Z czego to wynika i jak się tego pozbyć?

 

 

 

 

Kości to obiekty typu Bone, zaś jako skóry użyłem modyfikatora phisique - add floating bones (ma większe możliwości)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy