Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam następujący problem:

Mój model zakłada mechaniczne ramię, na końcu którego znajduje się duży bone, mniej więcej według takiego schematu:

 

 

+

|

A

|

+-B2-++-C2-+--

|

B

|

+

 

Hierarchia według literek. Teraz, gdy próbuję rotacji poziomej tego dużego bona, siatka znajdująca się na kości oznaczonej przeze mnie jako B2 wykonuje kilkanaście obrotów (rotacja pionowa). Z czego to wynika i jak się tego pozbyć?

 

 

 

 

Kości to obiekty typu Bone, zaś jako skóry użyłem modyfikatora phisique - add floating bones (ma większe możliwości)

  • Wyświetleń 700
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności