Gość agnieszka Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 mam problem z exportem do maxwella zainstalowalam pluginn su2mxs 1.5 win do sketchupa pro probowalam wyrenderowac prosta bryle niestety po automatycznym otwarciu sie maxwella wyskakuje blad Reading MXS File: C:\Documents and Settings\agap\Moje dokumenty\aaa.mxs Error: MXS file is invalid wczeniej przed formatowaniem dysku nie mialam takiego problemu wszystko dzialalo sprawnie 1 interfejs nakladki exportera maxwella wygladal inaczej niz teraz pomimo ze mam ta sama nakladke 2 podczas instalacji pluginu wystapil blad ze nie ma pliku atl71.dll sciagnelam ten plik i wsadzilam do katalodu sketchupa Exporters i sie zainstalowalo bez problemu niestety nadal ten sam blad 3 podczas formatowania zrezygnowalam z fat32 na NTFS 4 nie rozumiem dlaczego w Plugins/MaxwellExport/nie ma teraz np set Dielectrick set Emitter itd a mam teraz set mxm 5 szukalam odpowiedzi na wszystkich forach maxwella sketchupa i innych niestety nic nie udalo mi sie znalezc 6 czy to ze sie nie renderuje moze miec cos wspolnego z mapowaniem wydaja mi sie ze plugin jest zle zainstalowany ale robilam to juz kilka razy i nic bedze wdzieczna za kazda rade
Hindus Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 problemy o których piszesz są ciężko trudne do rozwiązania - problemów może być pełno, od pluginów z których korzystasz poprzez błędy w scenie dot modeli i nie nałożonych materiałów oraz tekstur w złym formacie, na problemach z windowsem skończywszy. Czasami zdarza się że maxwell nie chce otworzyc mxs z niewiadomych przyczyn, w moim przypadku pomogła zmiana wersji pluginu na nowszą, ale nie wiem jak to wygląda z skeczem na którym nigdy nie pracowałem.
zdeno Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 czasami maxwellowi przeszkadzają zbyt długi ścieżki dostępu , bo u mnie np. z pulpitu nic nie przeczyta ... zrób sobie katalog d:/1/ i popróbuj czy to coś pomoże ... co do set emiters to w nowej wersji jak wleziesz do material editora to powinna być opcja WIZARD i BASICs i tam można znajstrować materiał po staremu. JA używam VIZa tak też w skeczapie to może sie wszystko inaczej odbywać. Mapowanie też ma znaczenie, maxwell jest na tyle durny że jak nie znajdzie jakiejs textury (albo texturę 8bit) albo nie ma jakiegoś kanału mapowania to zatrzymuje render zanim polecieć z jakimiś dafaultowymi ustawieniami
Gość agnieszka Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 zrobilam krotkie sciezki i niestety nic , ale moze coz z niezgodnoscia programow mam maxwell1.2.2a plugina na sketchapa 1.6 i 1.5 z jednym i drugim probowalam a sketchup5.o.26 , dziwne jest to ze w opcjach maxweli export nie dzial jak klikam na Maxwell material browser i wizard , ciekawe jest to ze przed formatem dysku plugin 1.5 wygladal tak jak powinien czyli w starej wersji a teraz wyglada jak nowy plugin no i dzialal a teraz nie
TrojkaT Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Agnieszka wersja 1.2.2a jest to stara wersja beta !
Gość agnieszka Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 zainstalowalam wersjie maxwella 1.1 i wszystko dziala, dodam ze w maxsie wreszcie widac materialy czego w wersji maxwella 1.2.2a nie bylo jestem bardzo zadowolona i z dzialania sketchapa jak i maxa w spolpracy z maxwellem , ale i tak nie rozumiem jak wczeniej moglo wszystko normalnie dzialac tz stary maxell nowy skeczap i stary plugin ....no cuz magia
zdeno Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 jeżeli plugin i maxwell był w takim samym wieku to nie ma się co dziwić ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się