Skocz do zawartości

"Niewidzialna" siła + Reactor = ???


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ...

 

 

 

... zastanawiam się czy w Reactorze można wprowadzić coś ala "niewidzialna" siła? Chce zrobić szachownice i roztawione pionki ... chce "niewidzialną" siłą pchnąć hetmana na króla przeciwnego koloru tak by hetman uderzył w króla na tyle silnie by powalił figurke ale sam utrzymał się na pozycji ... no już moje zajęcie ... nie wiem tylko jak pchnąć hetmana "niewidzialną" siłą ... ktoś mnie nakieruje?

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Po coci niewidzialna siła? zrób animację jak chetman się przesuwa. w Reactor property editor włącz mu unyielding. wszystko wpakuj do ridig body collection. nadaj odpowiednie masy i gra.

Napisano

Swojego czasu prawie tak robiłem ale Reactor nadpisywał mi klatki z ruchem modelu ... zastępujące je swoimi ... no ale nie włączołem wtedy unyielding :( ... no dzieki Lis :-) ... dostaniesz plusika :P

 

 

edit: nie mogę dać plusika - ograniczenia :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności