Huter Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Witam ... ... zastanawiam się czy w Reactorze można wprowadzić coś ala "niewidzialna" siła? Chce zrobić szachownice i roztawione pionki ... chce "niewidzialną" siłą pchnąć hetmana na króla przeciwnego koloru tak by hetman uderzył w króla na tyle silnie by powalił figurke ale sam utrzymał się na pozycji ... no już moje zajęcie ... nie wiem tylko jak pchnąć hetmana "niewidzialną" siłą ... ktoś mnie nakieruje? Pozdrawiam
Lis Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Po coci niewidzialna siła? zrób animację jak chetman się przesuwa. w Reactor property editor włącz mu unyielding. wszystko wpakuj do ridig body collection. nadaj odpowiednie masy i gra.
Huter Napisano 5 Styczeń 2007 Autor Napisano 5 Styczeń 2007 Swojego czasu prawie tak robiłem ale Reactor nadpisywał mi klatki z ruchem modelu ... zastępujące je swoimi ... no ale nie włączołem wtedy unyielding :( ... no dzieki Lis :-) ... dostaniesz plusika :P edit: nie mogę dać plusika - ograniczenia :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się