Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ...

 

 

 

... zastanawiam się czy w Reactorze można wprowadzić coś ala "niewidzialna" siła? Chce zrobić szachownice i roztawione pionki ... chce "niewidzialną" siłą pchnąć hetmana na króla przeciwnego koloru tak by hetman uderzył w króla na tyle silnie by powalił figurke ale sam utrzymał się na pozycji ... no już moje zajęcie ... nie wiem tylko jak pchnąć hetmana "niewidzialną" siłą ... ktoś mnie nakieruje?

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 813
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po coci niewidzialna siła? zrób animację jak chetman się przesuwa. w Reactor property editor włącz mu unyielding. wszystko wpakuj do ridig body collection. nadaj odpowiednie masy i gra.

Napisano
  • Autor

Swojego czasu prawie tak robiłem ale Reactor nadpisywał mi klatki z ruchem modelu ... zastępujące je swoimi ... no ale nie włączołem wtedy unyielding :( ... no dzieki Lis :-) ... dostaniesz plusika :P

 

 

edit: nie mogę dać plusika - ograniczenia :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności