zer0 Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Zastanawiam się jak zrobić materiał szkła w vrayu, na którym będzie wypiaskowany napis. Tylko napis powinien mieć blura nie zaś być biały lub szary i nieprzeźroczysty. Próbowałem wstawiać planea z tintem i teksturą w output w środek boxa szyby, ale nie wychodzi to dobrze. Może ktoś już mierzył się kiedyś z podobnym problemem i ma jakieś pomysły...?
MaGuu Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Blend Material W pierwszym slocie materiał szkła, W drugim slocie jakieś przymglone szkło. Jako bump mapka Noise ustawiona o >>>TAK Trzeci slot, czarno biała maska z napisem. Odpowiednio zmapowany obiekt. No i wiele prób z drugim slotem ;)
zer0 Napisano 5 Styczeń 2007 Autor Napisano 5 Styczeń 2007 Dzięki MaGuu! Coś wychodzi. Zrobię kilka eksperymentów porenderuję trochę i pokażę jak to wygląda. Póki co strasznie długo się liczą takie cuda. Pozdrawiam.
Chalek Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 lepiej vrayblend, szybciej sie liczy i daje sie rozbic na passy w renderze.
MaGuu Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 łooo to jest cos takiego jak VRayBlend :O ? Dobrze wiedzieć :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się