Napisano 5 Styczeń 200718 l Zastanawiam się jak zrobić materiał szkła w vrayu, na którym będzie wypiaskowany napis. Tylko napis powinien mieć blura nie zaś być biały lub szary i nieprzeźroczysty. Próbowałem wstawiać planea z tintem i teksturą w output w środek boxa szyby, ale nie wychodzi to dobrze. Może ktoś już mierzył się kiedyś z podobnym problemem i ma jakieś pomysły...?
Napisano 5 Styczeń 200718 l Blend Material W pierwszym slocie materiał szkła, W drugim slocie jakieś przymglone szkło. Jako bump mapka Noise ustawiona o >>>TAK Trzeci slot, czarno biała maska z napisem. Odpowiednio zmapowany obiekt. No i wiele prób z drugim slotem ;)
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Dzięki MaGuu! Coś wychodzi. Zrobię kilka eksperymentów porenderuję trochę i pokażę jak to wygląda. Póki co strasznie długo się liczą takie cuda. Pozdrawiam.
Napisano 5 Styczeń 200718 l lepiej vrayblend, szybciej sie liczy i daje sie rozbic na passy w renderze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto