Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zastanawiam się jak zrobić materiał szkła w vrayu, na którym będzie wypiaskowany napis. Tylko napis powinien mieć blura nie zaś być biały lub szary i nieprzeźroczysty. Próbowałem wstawiać planea z tintem i teksturą w output w środek boxa szyby, ale nie wychodzi to dobrze. Może ktoś już mierzył się kiedyś z podobnym problemem i ma jakieś pomysły...?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Blend Material

W pierwszym slocie materiał szkła,

W drugim slocie jakieś przymglone szkło. Jako bump mapka Noise ustawiona o >>>TAK

Trzeci slot, czarno biała maska z napisem.

 

Odpowiednio zmapowany obiekt. No i wiele prób z drugim slotem ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki MaGuu! Coś wychodzi. Zrobię kilka eksperymentów porenderuję trochę i pokażę jak to wygląda. Póki co strasznie długo się liczą takie cuda.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności