Napisano 5 Styczeń 200718 l Moze mi ktos wyjasnij jak z rysunku zrobic obiekt o podobnych ksztaltach ? chodzi mi o prote przedmioty ( plaskie) np. zebatka
Napisano 5 Styczeń 200718 l Wyedytuj nazwe wątku na zgodną z regulaminem... znaczy się na taką która odpowiada tresci twojego pytania.
Napisano 5 Styczeń 200718 l a nie lepiej z make polygon czy jakos tak? odrazu masz poly bez pierdol i sam robisz cutem połączenia zeby nie było stu-kąta i cycuś
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Chodzi mi o cos jak na jednym z tutkow 1. 2. Z naszego ksztaltu powstaje obiekt 3d Aha i jak ktos bedzie umial wytlumaczyc to prosze o szczegolowy opis bo w 3ds maxie bawie sie drugi dzien :) btw. nie wiem jak zmienic nazwe topicu , chyba na vbulletinie nie ma takiej opcji .
Napisano 5 Styczeń 200718 l porostu zrób sobie gwiazdę z zakładki shape i daj jej tyle zebatek ile potrzebujesz - tam tez masz opcje zaokrąglania krawedzi. Bo wycinać shape z shape chyba umiesz
Napisano 6 Styczeń 200718 l Autor mi nie chodzi dokladnie o zebatke podalem to tylko jako przyklad , chodzi mi o tworzenie ksztaltow ze zdjec itp ? Moze mi ktos wytlumacyc to ? np. tak jak zrobic to z tym blokiem ?
Napisano 6 Styczeń 200718 l No przeciez w tym tutorialu pisze kroczek po kroku. A jeśli nie znasz narzędzi i nie umiesz narysować spline.. hmm, no to poradzic mozna tylko "siądź do maxa, poczytaj reference i tutoriale w nim zawarte". No chyba że oczekujesz od nas zebysmy przepisywali ci ten reference? :) pozdrawiam Mirach
Napisano 6 Styczeń 200718 l Autor ok doszedlem do tego , tak czy siak dziekuje za pomoc :P temat mozna zamknac