Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Mam dwa jpegi, jeden rgb- tekstura z białymi dziurami, drugi grayscale czary z białymi dziurami ( albo biały z czarnymi dziurami, myli mi się to - próbowałem tak i tak)

Tworzę materiał maxwell diffuse, rgb idzie do color, a czarnobiały do clipmap.

Przypisuję materiał do obiektu, włączam uvw map i przeźroczystości dalej nie ma, zwykłe białe plamy+ tekstura.

 

Co robię źle, albo czego jeszcze brakuje do uzyskania przeźroczystości w maxwellu?

 

http://img409.imageshack.us/my.php?image=11cn6.jpg

 

pzdr ar

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba używasz jakiejśc starszej wersji ? bo w teraźniejszych materiałach nie ma opcji clipmap.

W starszych wersjach (już nie pamietam dokładnie w której) był tylko napis clipmap ale nie działał ;) - to tak samo jak opcja RESUME przy renderze , niby jest a jednak nie ma . as easy as taking a picture - hehehe

 

reasumując ;) bardzo możliwe że masz taką wersję bez clipmap skoro nie działa.

upewnij się jeszcze czy textura nie jest w skali szarości (8bit) bo takich maxwell nie obsługuje

Napisano
  • Autor

mam 1.0.

 

tekstura jest w 8 bitowej skali szarości, jeśli maxwell takich nie obsługuje to w takim razie jakie obsługuje? W PS CS2 mam 8, 16, i 32 bitowe, jednak tych wyższych nie da sie zapisać jako jpegi.

Napisano

no niestety w tym maxwellu to pełno takich irytujących niedoróbek.

 

oprócz tego braku supportu dla skali szarości

 

np. jak używasz w materiale pliku .r2 a potem odhaczysz ptaszka aby z niego nie korzystał to nic się nie zmieni ;) trzeba usunać ścieżkę dostępu do tego pliku z material editora.

 

albo jak masz dwa layery BSDF z 100% mieszaniem i jeden zrobisz NIEAKTYWNY to materiał nie bedzie się renderował jakoby miał jedna warstwę tylko jako 50% jednej warstwy tylko renderował ...

 

porażka

,

godziny spędzone przy maxwell studio aby wykombinować czemu to nie wygląda tak jak powinno , echhh a miało być tak "izi jak tejking a pikczer"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.