L_Devil Napisano 10 Styczeń 2007 Napisano 10 Styczeń 2007 Konwertery z plików Truespace cob na 3ds są powszechnie znane, dlatego większość osób, gdy zobaczyła ten temat, zapewne miała ochotę wstukać tylko "Google". Otóż pogooglałem. I to pooglałem długo. A teraz, w czym problem: Dysponuję sporą bazą modeli zapisanych w plikach Truespace o rozszerzeniu .cob i chciałbym ich użyć w 3ds maxie. Niestety, nie jest tak prosto: Owe pliki .cob są zapisane w sposób tekstowy (ascii), nie binarny. Znalazłem jeden, jedyny konwerter, który potrafi obsłużyć pliki ascii cob - i, jak się okazało, nie był w stanie obsłużyć tesktur :rolleyes: (model po konwersji był cały szary). Czy ktoś dysponuje narzędziem do konwersji, bądź plug-inem do 3ds max'a do importu tego, bądź kodem MaxScript? Będę bardzo wdzięczny ;-) Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi