carlosss Napisano 12 Styczeń 2007 Share Napisano 12 Styczeń 2007 Mam taki mały ale kłopotliwy problem :F siatka jest w trójkątach jak zrobić żeby była w polygonach (prostokątach)? Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgred Napisano 12 Styczeń 2007 Share Napisano 12 Styczeń 2007 zaznaczasz krawedz ktora laczy 2 trojkaty i naciskasz backspace i to tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 12 Styczeń 2007 Share Napisano 12 Styczeń 2007 Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver -> Display All Triangle Edges (wyłącz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2007 zgred-->nie o to chodzi, ale dzięki za rade, wrzuciłem to do innego programu jako objekt ale nie zauważyłem ze zamiast poly jest triangulation pózniej jak już obrobiłem co zajęło trochę czasu wrzuciłem do maxa a tu te trójkąty więc może jakiś modyfikator który mi zrobi tak jak było zanim exportowałem i z tym co zrobiłem w tamtym programie wrzuciwszy do maxa :P tweety --> u mnie na końcu tego łańcuszka jest "use triangle strips" wyłączam i nic ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 12 Styczeń 2007 Share Napisano 12 Styczeń 2007 Jesli mowisz ze importowales / exportowales to pewnie tak. Ale po stwierdzeniu "do innego programu" daje tyle informacji że jedyne co mozna odpowiedziec to: tak pewnie jakas opcja w tym exporterze odpowiada za triangulacje mesha podczas exportu, a może jakas opcja w imporcie to zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2007 exportowałem jako triangular niestety, do zbrusha tam trochę pozmieniałem siatkę i wrzuciłem jako obiekt do maxa i tak jak exprotowalem z triangular to tak dostałem niestety ;p może w zbrushu da się to zmienić ? importowałem i nie ma już takiej opcji zeby zmienić na poly ;/ ehh chyba muszę jeszcze raz zbrushować ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 12 Styczeń 2007 Share Napisano 12 Styczeń 2007 Tratatata: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=26850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2007 dzięki lisu :) ale już zrobiłem od nowa i wyszło lepiej niż poprzednio :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyrek Napisano 13 Styczeń 2007 Share Napisano 13 Styczeń 2007 A czy max nie ma czasem modyfikatora convert to poly? tam można go jakoś ustawić na gabaryty otrzymanych poly (tj, ile ma być wierzchołków). Nie wiem, czy się to nada, bo nigdy tego modyfikatora nie stosowałem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się