Napisano 12 Styczeń 200718 l Mam taki mały ale kłopotliwy problem :F siatka jest w trójkątach jak zrobić żeby była w polygonach (prostokątach)? Z góry dzięki :)
Napisano 12 Styczeń 200718 l zaznaczasz krawedz ktora laczy 2 trojkaty i naciskasz backspace i to tyle.
Napisano 12 Styczeń 200718 l Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver -> Display All Triangle Edges (wyłącz)
Napisano 12 Styczeń 200718 l Autor zgred-->nie o to chodzi, ale dzięki za rade, wrzuciłem to do innego programu jako objekt ale nie zauważyłem ze zamiast poly jest triangulation pózniej jak już obrobiłem co zajęło trochę czasu wrzuciłem do maxa a tu te trójkąty więc może jakiś modyfikator który mi zrobi tak jak było zanim exportowałem i z tym co zrobiłem w tamtym programie wrzuciwszy do maxa :P tweety --> u mnie na końcu tego łańcuszka jest "use triangle strips" wyłączam i nic ;/
Napisano 12 Styczeń 200718 l Jesli mowisz ze importowales / exportowales to pewnie tak. Ale po stwierdzeniu "do innego programu" daje tyle informacji że jedyne co mozna odpowiedziec to: tak pewnie jakas opcja w tym exporterze odpowiada za triangulacje mesha podczas exportu, a może jakas opcja w imporcie to zmienia.
Napisano 12 Styczeń 200718 l Autor exportowałem jako triangular niestety, do zbrusha tam trochę pozmieniałem siatkę i wrzuciłem jako obiekt do maxa i tak jak exprotowalem z triangular to tak dostałem niestety ;p może w zbrushu da się to zmienić ? importowałem i nie ma już takiej opcji zeby zmienić na poly ;/ ehh chyba muszę jeszcze raz zbrushować ;P
Napisano 12 Styczeń 200718 l Autor dzięki lisu :) ale już zrobiłem od nowa i wyszło lepiej niż poprzednio :P
Napisano 13 Styczeń 200718 l A czy max nie ma czasem modyfikatora convert to poly? tam można go jakoś ustawić na gabaryty otrzymanych poly (tj, ile ma być wierzchołków). Nie wiem, czy się to nada, bo nigdy tego modyfikatora nie stosowałem. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto