Jump to content

Dziwny błąd przy importowaniu (merge) obiektu zawierającego biped


L_Devil
 Share

Recommended Posts

Pracuję właśnie nad animacją maszerującego wojska średniowiecznego. Przygotowałem sobie model rycerza low poly w osobnej scenie, zriggowałem go za pomocą biped i zapisałem (coby móc go używać w późniejszych projektach ;) ). Teraz otworzyłem scenę główną i po próbie użycie komendy File->Merge i podaniu tego modelu w biped, uzyskuję następujący efekt (widok z przodu... żeby nie było wątpliwości, model nie powinien stać do góry nogami ;) )

 

http://img147.imageshack.us/img147/2231/bipedimportgx2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy