Jump to content

MDX Importer/Exporter problem


whitesheep
 Share

Recommended Posts

witam. niedawno postanowiłem pobawić się trochę w 3ds max(8) i poedytować animacje modeli z gry warcraft 3. znalazłem program( http://www.zezula.net/download/mpqediten32.zip ) i skrypt ( http://www.infoceptor.com/files/war3/MDXimporter.zip ) dzięki którym mogę otworzyć te modele. problem polega na tym, że kiedy w 3ds max otwieram model który wyciągnąłem z war3.mpq z zaznaczoną opcją 'create skinning' w opcjach skryptu, wyskakuje błąd: 'MAXScript Rollout Handler Exception -- Unknown system exception'. mogę otworzyć model bez zaznaczenia opcji 'create skinning' ale wtedy nie widać na nim żadnych tekstur i odtwarzane animacje widoczne są tylko jako poruszające się punkty. jeśli to możliwe, prosiłbym o jakąś pomoc ;)

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy