Skocz do zawartości

Wybor aparatu cyfrowego


Predator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, wczoraj niestety zgon zalapal moj wyslozony 5 letni Canon A70. Zastanawiam sie teraz nad zakupen nowego cyfrzaka.

Budzet jaki chcialbym przeznaczyc na cyfrzaka max 2,7k.

Przeznaczenie aparatu: Tekstury, zdjecia rodzinne itp.

Zaden tam zemnie pasjonat fotografi tu czytaj nie jestem profesjonalnym fotografem. Chcialbym aby aparat byl funkcjonalny lecz zebym niemusial do niego dokupowac masy obiektywow i calego stufu ktory mnie wyniesie drugie tyle co aparat. Nie chclabym tez aby byla to cukierkowa zabawka jakich wiele na rynku.

Moze byc to hybryda automatu z lustrzanka. Troszke weszylem po necie znalazlem ciekawy okaz powiedzcie co onim sadzicie. Wyczytalem iz jest to najlepszy cyfrzak automat/hybryda wsrod aparatow do 2tys Fuji FinePix S6500 fd . Jakie inne mozecie polecic automto-hybrydy do kwoty 2700zl.

Czy moze lepiej pokusic sie i kupic Canona 400D? Dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

400D

jak porobisz hybrydą, a potem weźmiesz jakiekolwiek "lustro" to zobaczysz jaka jest różnica.

miałem:

Canon S60; S70; S2; S3; Nikona P2 (teraz dziecko nim foci) cechą tych aparatów jest to że nim ustawią ostrość to obiekt już odlatuje.

W lustrzance jest zdecydowanie szybciej - poza tym sie nie starzeje - zawsze potem możesz coś dokupić, zmienić - to są aparaty na lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie