Skocz do zawartości

Minibitwa 2D: City in the Clouds by mant-raz


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

podoba mi sie tu wszystko, ujecie jest interesujace i widze ze swiatelka sa rozlozne ladnie i z glowa...

 

pierwszy raz widze zeby ten skrzywiony pedzel co ma udawac trawe tak sie wpasowal w scene :)

Napisano

Ekstra klimat jest na tym koncepcie :D To chyba największa zaleta.

Napisano

zrobilem jeszcze 2 szybkie szkice, ale stwierdzilem, ze do kitu, wiec je polaczylem, potem stwierdzilem, ze to polaczone tez do kitu, wiec polaczylem z tym pierwszym...chwilowo jestem wyzuty z pomyslow i troche sztampowo jest...

 

howto1.jpg

howto2.jpg

city_1.jpg

Napisano

Pierwszy koncept najlpeszy moim zdaniem.

Tylko jeszcze coś by mu się przydało żeby bardziej podkreślić że praca jest w temacie ;)

Napisano

ostatni bedzie fajny jezeli wywalisz ten pierwszy czerwony z przodu,zostawisz tylko te wysokie budynki-fajnie jezeli pierwszy plan zrobisz mocny,a reszte owiane mgla albo perspektywa powietrzna oddalisz. Caly czas moj faworyt,swietny klimat pracy,no i ta fantazja!;]

Napisano

kolejny nocny update, dzieki za komenty, ale wprowadzily lekkie zamieszanie, bo nie wiem, ktory koncept wybrac, wiec pociagnalem dalej to ostatnie :)

 

nicponim: jasna sprawa z persp. powietrzna i mgielka, bedzie tego jeszcze wiecej, zeby nawiazac do tematu jeszcze bardziej. ogolnie pomysl jest taki, zeby samo miasto bylo jednak troche na drugim planie, a na pierwszym jakby straznica...wrota do niego prowadzace. na razie ten domek jest taka jakby straznica, ale chyba bede musial cos z tym zrobic, zeby bardziej kojarzylo sie z takim przedsionkiem...moze z tylu zrobie jakies mury miasta...:D

 

cit_2.jpg

Napisano

zaczynaja sie dylematy...cieply background wyglada fajnie, ale jednak odciaga wzrok od pierwszego planu i sie zaczynaja zlewac imho, wiec ochlodzilem, pomacilem tez z chmurami na pierwszym planie...

 

cit_4.jpgchm1.jpg

Napisano

...w troche inny desen :) inspirowane delikatnie pomyslem kipalola i obrazkiem maronskiego...dajcie znac ktory z 4 wyglada najlepiej...

 

wersje podstawowe:

cit_5.jpg

 

i wersje stuningowane ;)

 

cit_5_b.jpg

Napisano

dzieki Panowie, wycofalem sie z pomyslu stwora, zbyt slabo chyba oddawal temat, za to pojechalem bardziej w architekture, troche mnie to boli bo w sumie nic nowego nie wyczyniam, takich budowli troche juz mi sie zdarzylo wymotac...

 

cit_6.jpg

Napisano

słuchaj nie dodawaj juz nic,szczerze to nawet ten łuk na górze to za duzo bo jakos odciaga ta przestrzen, nie pozwala tym budynkom wyjsc z tych chmur;p Dawaj detal i finish prace;]

Napisano

ok, jak chcecie :) ale drobnych kosmetycznych poprawek sie nie ustrzege. zaczynam detalic i nadal nie wiem co zrobic z tym lukiem u gory, odciaga uwage od dolnej czesci, ale z drugiej strony daje wrazenie przestrzennosci, gigantycznosci miasta, probowalem go rozjasniac, chowac perspektywa powietrzna, ale nie wygladalo to lepiej niz teraz....na razie lece z detalem od dolu...

 

cit_7.jpg

Napisano

moim skromnym zdaniem takie pojedyncze wyrwy z lawą odciagaja wzrok,sa nie potrzebne,jak cos to wez po calej dlugosci trzepnij takie lawy. Inna sprawa to trawa;] nie pasuje tu -ani kolor ani forma trawy- fajnie byloby jezeli idziesz juz w klimaty piekielne zrobic ciemny dol ,taka magme zaschnieta i tam mozesz dawac takie wycieki lawy. I zmien czlowieczka bo w tym kapeluszu jak jakis kodżiro z chin wyglada. Ostatnia rada- olej juz te pierduly typu-tu dam cos ,tam dam cos, bo to zapycha obrazek- nie jest dobrze gdy wszystko ma sie najednym obrazku;/ Dawaj szczegol teog co masz i wsip. pozdro!

Napisano

to jest troche jak 2 sklejone pracki :)

jedna na gorze to faktyczne maisto w chmurach

a druga to ta brama i lawa.

 

wydaje mi sie ze chmuki musialbys troszke poprawic moze postrzepic bo teraz wygladaja troche jak przypalony kisiel :) sa za malo przezroczyste na krawedziach zwlaszca w miejscu gdzie przyslaniaja budynki




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności