Dawcio_m Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Mam taki problem, otoczyłem obiekt spherą, no i mam tam jakieś Hdri w scenie i obiekty które są w sphere nie odbijają hdri to jest normalne, ale w opcjach rendera nigdzie niema marametru MSP w którym sie wyklucza obiekty z odbić, to jak to wykluczyć? Mam maxa 8 Fr 1 z sp3
KLICEK Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 nie rozumiem o co chodzi :) naprawde chcialbym pomoc, ale napisales to tak ze poprostu nie mozna tego rozszyfrowac. Sprobuj w materiale kolor refleksji ustawic na czarny
Dawcio_m Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 chodzi o to, że chce wykluczyć tą sphere z odbić żeby te obiekty które się w niej znajdują odbierały mapę hdri
Dawcio_m Napisano 2 Luty 2007 Autor Napisano 2 Luty 2007 hdri do odbić jest w enviromencie a sphere zakrywa tło ehh tu jest to samo http://araval.republika.pl/tutorial/index.htm
Cruzh3r Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Masz takie coś jak np. Properties (Plik pod change to editable poly itp) Tam dajesz Renderable (yes no), Generate reflections, double sided(może oto chodzi) Albo jeszcze lepiej Final Render properties. Wykluczasz z Reflections albo GI itp. [Pewnie FinalRender też ma coś takiego]
Dawcio_m Napisano 2 Luty 2007 Autor Napisano 2 Luty 2007 no udało sie było to opcji proporties ale była tam jeszcze jedna zakładka której nie zauważyłem fr- proporties. Dzięki:)
KLICEK Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 moze latwiej bedzie zapisac obiekt z tłem do tga i potem w ps wyciac tło z alphy ? ;)
Dawcio_m Napisano 2 Luty 2007 Autor Napisano 2 Luty 2007 może i łatwiej, ale moje umiejętności w psie są na poziome przedszkola:D Choć może spróbuje się troszkę pobawić:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się