Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem, otoczyłem obiekt spherą, no i mam tam jakieś Hdri w scenie i obiekty które są w sphere nie odbijają hdri to jest normalne, ale w opcjach rendera nigdzie niema marametru MSP w którym sie wyklucza obiekty z odbić, to jak to wykluczyć? Mam maxa 8 Fr 1 z sp3

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

chodzi o to, że chce wykluczyć tą sphere z odbić żeby te obiekty które się w niej znajdują odbierały mapę hdri

Napisano

Masz takie coś jak np. Properties (Plik pod change to editable poly itp)

Tam dajesz Renderable (yes no), Generate reflections, double sided(może oto chodzi)

 

Albo jeszcze lepiej Final Render properties. Wykluczasz z Reflections albo GI itp. [Pewnie FinalRender też ma coś takiego]

Napisano
  • Autor

no udało sie było to opcji proporties ale była tam jeszcze jedna zakładka której nie zauważyłem fr- proporties. Dzięki:)

Napisano
  • Autor

może i łatwiej, ale moje umiejętności w psie są na poziome przedszkola:D Choć może spróbuje się troszkę pobawić:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności