Napisano 1 Luty 200718 l Mam taki problem, otoczyłem obiekt spherą, no i mam tam jakieś Hdri w scenie i obiekty które są w sphere nie odbijają hdri to jest normalne, ale w opcjach rendera nigdzie niema marametru MSP w którym sie wyklucza obiekty z odbić, to jak to wykluczyć? Mam maxa 8 Fr 1 z sp3
Napisano 1 Luty 200718 l nie rozumiem o co chodzi :) naprawde chcialbym pomoc, ale napisales to tak ze poprostu nie mozna tego rozszyfrowac. Sprobuj w materiale kolor refleksji ustawic na czarny
Napisano 1 Luty 200718 l Autor chodzi o to, że chce wykluczyć tą sphere z odbić żeby te obiekty które się w niej znajdują odbierały mapę hdri
Napisano 2 Luty 200718 l Autor hdri do odbić jest w enviromencie a sphere zakrywa tło ehh tu jest to samo http://araval.republika.pl/tutorial/index.htm
Napisano 2 Luty 200718 l Masz takie coś jak np. Properties (Plik pod change to editable poly itp) Tam dajesz Renderable (yes no), Generate reflections, double sided(może oto chodzi) Albo jeszcze lepiej Final Render properties. Wykluczasz z Reflections albo GI itp. [Pewnie FinalRender też ma coś takiego]
Napisano 2 Luty 200718 l Autor no udało sie było to opcji proporties ale była tam jeszcze jedna zakładka której nie zauważyłem fr- proporties. Dzięki:)
Napisano 2 Luty 200718 l moze latwiej bedzie zapisac obiekt z tłem do tga i potem w ps wyciac tło z alphy ? ;)
Napisano 2 Luty 200718 l Autor może i łatwiej, ale moje umiejętności w psie są na poziome przedszkola:D Choć może spróbuje się troszkę pobawić:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto