Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej...to moj pierwszy model LP ever..

wlasciwie do tej pory modelowalem prawie wylacznie w autocadzie :)

ale temat wydal mi sie sympatyczny..wiec postanowilem cos wydziergac..

mam nadzieje ze fani SW mnie nie zlinczują..

 

392 face'y..pewnie mozna to mocno zoptymalizowac:)..wingsem robione

 

r01he8.jpg

r02go2.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to optymalizuj bo przekroczyłeś wyznaczony limit :) czekam na txt pozdro

Napisano

Bro - chyba jednak nie przekroczył... Ma 392 trisy jak mniemam ;)

Napisano
  • Autor

tak wlasnie tak 392 trisy.. tylko viz w summary info opisuje to jako face'y i tak tez przepisalem...wings mowi o 160 polygonach..tylko niektore wlasnie skladaja sie z wiekszej ilosci trojkatow niz by mogly a ja nie wiem jak to naprawic..ale bede kombinowal..

 

o cos takiego na przyklad..

triszw8.jpg

 

a co do texturek to nie wiem...o tym to juz wogole nie mam pojecia..ale sprobuje..jak uporam sie z modelemm.

tak wiec piszcie co jest skopane :)

 

edit : ok juz wiem..wystarczy wywalac zbedne vertexy :)

Napisano

super :) dawaj scriny z wiekszej odleglosci na komorce takiego duzego modelu nie było by widac :) a texturka bedzie napewno ładniejsza :)

 

a tak to super r2d2 :)

 

edit :

 

no i o to własnie chodzilo :) wyglada superasnie ! masz takiego skilla 2d, to moze pokus sie o jakies odblaski silnego swiatla + cieni ? :D

Napisano
  • Autor
moze pokus sie o jakies odblaski silnego swiatla + cieni ? :D

 

hmm myslalem, ze texturki powinny byc neutrealne wzgledem oswietlenie...ale sprobuje..co ja tam wiem przeciez wczoraj pierwszy raz w zyciu rozkladalem uv:) nie znam sie..

dzieki za rade i komentsy

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności