Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej...to moj pierwszy model LP ever..

wlasciwie do tej pory modelowalem prawie wylacznie w autocadzie :)

ale temat wydal mi sie sympatyczny..wiec postanowilem cos wydziergac..

mam nadzieje ze fani SW mnie nie zlinczują..

 

392 face'y..pewnie mozna to mocno zoptymalizowac:)..wingsem robione

 

r01he8.jpg

r02go2.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Bro - chyba jednak nie przekroczył... Ma 392 trisy jak mniemam ;)

Napisano

tak wlasnie tak 392 trisy.. tylko viz w summary info opisuje to jako face'y i tak tez przepisalem...wings mowi o 160 polygonach..tylko niektore wlasnie skladaja sie z wiekszej ilosci trojkatow niz by mogly a ja nie wiem jak to naprawic..ale bede kombinowal..

 

o cos takiego na przyklad..

triszw8.jpg

 

a co do texturek to nie wiem...o tym to juz wogole nie mam pojecia..ale sprobuje..jak uporam sie z modelemm.

tak wiec piszcie co jest skopane :)

 

edit : ok juz wiem..wystarczy wywalac zbedne vertexy :)

Napisano

super :) dawaj scriny z wiekszej odleglosci na komorce takiego duzego modelu nie było by widac :) a texturka bedzie napewno ładniejsza :)

 

a tak to super r2d2 :)

 

edit :

 

no i o to własnie chodzilo :) wyglada superasnie ! masz takiego skilla 2d, to moze pokus sie o jakies odblaski silnego swiatla + cieni ? :D

Napisano
moze pokus sie o jakies odblaski silnego swiatla + cieni ? :D

 

hmm myslalem, ze texturki powinny byc neutrealne wzgledem oswietlenie...ale sprobuje..co ja tam wiem przeciez wczoraj pierwszy raz w zyciu rozkladalem uv:) nie znam sie..

dzieki za rade i komentsy

pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności