Napisano 3 Luty 200718 l hej...to moj pierwszy model LP ever.. wlasciwie do tej pory modelowalem prawie wylacznie w autocadzie :) ale temat wydal mi sie sympatyczny..wiec postanowilem cos wydziergac.. mam nadzieje ze fani SW mnie nie zlinczują.. 392 face'y..pewnie mozna to mocno zoptymalizowac:)..wingsem robione
Napisano 3 Luty 200718 l Autor tak wlasnie tak 392 trisy.. tylko viz w summary info opisuje to jako face'y i tak tez przepisalem...wings mowi o 160 polygonach..tylko niektore wlasnie skladaja sie z wiekszej ilosci trojkatow niz by mogly a ja nie wiem jak to naprawic..ale bede kombinowal.. o cos takiego na przyklad.. a co do texturek to nie wiem...o tym to juz wogole nie mam pojecia..ale sprobuje..jak uporam sie z modelemm. tak wiec piszcie co jest skopane :) edit : ok juz wiem..wystarczy wywalac zbedne vertexy :)
Napisano 3 Luty 200718 l super :) dawaj scriny z wiekszej odleglosci na komorce takiego duzego modelu nie było by widac :) a texturka bedzie napewno ładniejsza :) a tak to super r2d2 :) edit : no i o to własnie chodzilo :) wyglada superasnie ! masz takiego skilla 2d, to moze pokus sie o jakies odblaski silnego swiatla + cieni ? :D
Napisano 4 Luty 200718 l Autor moze pokus sie o jakies odblaski silnego swiatla + cieni ? :D hmm myslalem, ze texturki powinny byc neutrealne wzgledem oswietlenie...ale sprobuje..co ja tam wiem przeciez wczoraj pierwszy raz w zyciu rozkladalem uv:) nie znam sie.. dzieki za rade i komentsy pzdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto