RobWan Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Witam. Komenda - pickPoint mouseMoveCallback:fn zwraca współrzędne bezwzględne. Ale jak je mam przypisać do jakiejś zmiennej? Bo "fn" na końcu to funkcja, którą muszę wcześniej zdeklarować. A gdzie argument tej funkcji? Proszę o pomoc. Robert
gonre Napisano 11 Luty 2007 Napisano 11 Luty 2007 najrościej: NOWY SKRYPT zmienna = pickPoint() format ("wartosci X=% Y=% Z=%\n") zmienna.x zmienna.y zmienna.z URUCHAMIASZ CTRL+E klikasz na vievport i w odpalonym wcześniej Listenerze będziesz mial wartości. PS1: czy to odnośnie LINII "Współrzędne względne" (wątek z 19 01 2007 ; ) PS2: ostatnie 4 wątki należą do Ciebie PS3: gratuluje cierpliwości PS4: jakbym miał pare godzin to bym Ci to zrobił, ale zajechany jestem
RobWan Napisano 11 Luty 2007 Autor Napisano 11 Luty 2007 PS1: czy to odnośnie LINII "Współrzędne względne" (wątek z 19 01 2007 ; ) PS2: ostatnie 4 wątki należą do Ciebie PS3: gratuluje cierpliwości PS4: jakbym miał pare godzin to bym Ci to zrobił, ale zajechany jestem PS1 tak PS2 tak PS3 dziękuję PS4 dziękuję za chęci Będę próbował. Pewnie kiedyś mi się uda. Sama komenda pickPoint działa w memencie kliknięcia. Bez kliknięcia to jest pickPoint mouseMoveCallback:fn i tej składni nie rozumiem. Zacytuję z helpa: pickPoint [ prompt: ] [ snap:#2D|#3D ] \ [ rubberBand: ] \ [ mouseMoveCallback:fn | #(fn,arg) ] \ [ relativeTo: ] \ [ terminators:#(,,...) ] Robert
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się