Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Komenda - pickPoint mouseMoveCallback:fn

zwraca współrzędne bezwzględne. Ale jak je mam przypisać do jakiejś zmiennej? Bo "fn" na końcu to funkcja, którą muszę wcześniej zdeklarować. A gdzie argument tej funkcji?

 

Proszę o pomoc.

 

Robert

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

najrościej:

 

NOWY SKRYPT

 

zmienna = pickPoint()

format ("wartosci X=% Y=% Z=%\n") zmienna.x zmienna.y zmienna.z

 

URUCHAMIASZ CTRL+E

 

klikasz na vievport i w odpalonym wcześniej Listenerze będziesz mial wartości.

 

 

PS1: czy to odnośnie LINII "Współrzędne względne" (wątek z 19 01 2007 ; )

PS2: ostatnie 4 wątki należą do Ciebie

PS3: gratuluje cierpliwości

PS4: jakbym miał pare godzin to bym Ci to zrobił, ale zajechany jestem

Napisano

PS1: czy to odnośnie LINII "Współrzędne względne" (wątek z 19 01 2007 ; )

PS2: ostatnie 4 wątki należą do Ciebie

PS3: gratuluje cierpliwości

PS4: jakbym miał pare godzin to bym Ci to zrobił, ale zajechany jestem

 

PS1 tak

PS2 tak

PS3 dziękuję

PS4 dziękuję za chęci

 

Będę próbował. Pewnie kiedyś mi się uda.

 

Sama komenda pickPoint działa w memencie kliknięcia. Bez kliknięcia to jest pickPoint mouseMoveCallback:fn i tej składni nie rozumiem.

Zacytuję z helpa:

pickPoint [ prompt: ] [ snap:#2D|#3D ] \

[ rubberBand: ] \

[ mouseMoveCallback:fn | #(fn,arg) ] \

[ relativeTo: ] \

[ terminators:#(,,...) ]

 

Robert

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności