Napisano 10 Luty 200718 l Witam. Komenda - pickPoint mouseMoveCallback:fn zwraca współrzędne bezwzględne. Ale jak je mam przypisać do jakiejś zmiennej? Bo "fn" na końcu to funkcja, którą muszę wcześniej zdeklarować. A gdzie argument tej funkcji? Proszę o pomoc. Robert
Napisano 11 Luty 200718 l najrościej: NOWY SKRYPT zmienna = pickPoint() format ("wartosci X=% Y=% Z=%\n") zmienna.x zmienna.y zmienna.z URUCHAMIASZ CTRL+E klikasz na vievport i w odpalonym wcześniej Listenerze będziesz mial wartości. PS1: czy to odnośnie LINII "Współrzędne względne" (wątek z 19 01 2007 ; ) PS2: ostatnie 4 wątki należą do Ciebie PS3: gratuluje cierpliwości PS4: jakbym miał pare godzin to bym Ci to zrobił, ale zajechany jestem
Napisano 11 Luty 200718 l Autor PS1: czy to odnośnie LINII "Współrzędne względne" (wątek z 19 01 2007 ; ) PS2: ostatnie 4 wątki należą do Ciebie PS3: gratuluje cierpliwości PS4: jakbym miał pare godzin to bym Ci to zrobił, ale zajechany jestem PS1 tak PS2 tak PS3 dziękuję PS4 dziękuję za chęci Będę próbował. Pewnie kiedyś mi się uda. Sama komenda pickPoint działa w memencie kliknięcia. Bez kliknięcia to jest pickPoint mouseMoveCallback:fn i tej składni nie rozumiem. Zacytuję z helpa: pickPoint [ prompt: ] [ snap:#2D|#3D ] \ [ rubberBand: ] \ [ mouseMoveCallback:fn | #(fn,arg) ] \ [ relativeTo: ] \ [ terminators:#(,,...) ] Robert
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto