gomo Napisano 28 Październik 2003 Napisano 28 Październik 2003 mam nastepujący problem: chciałem zrobić aliena w wielkim kloszu szklanym. rzeby była lekka mgiełka z volumetrykami zastosowałem dust devila - umieściłem go w owym kloszu. klosz jest zwykłym materiałem vraya z 0 rfl i 100% refr. umiesciłem w kloszu direct light skierowane w góre. i co ciekawe volumetryki nie są widoczne w kloszu po przekroczeniu pewnej jego średnicy, a poniżej są. czy jest jakaś zależność o której nie wiem? wiem że trzeba w properities, włączyć ocluded objects, ale to nie to odpowiada za anomalie ze średnicą. z góry dzieki za odpowiedź
PENdzel Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 mad volumetrykami vray dopiero pracuje - do uzyskania efektu radze uzyc metody postprodukcuyjnej - trace + gl w vrayu a volumetryki w scaneline - a pozniej mixowac np w PS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się