Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam nastepujący problem: chciałem zrobić aliena w wielkim kloszu szklanym. rzeby była lekka mgiełka z volumetrykami zastosowałem dust devila - umieściłem go w owym kloszu. klosz jest zwykłym materiałem vraya z 0 rfl i 100% refr. umiesciłem w kloszu direct light skierowane w góre. i co ciekawe volumetryki nie są widoczne w kloszu po przekroczeniu pewnej jego średnicy, a poniżej są. czy jest jakaś zależność o której nie wiem? wiem że trzeba w properities, włączyć ocluded objects, ale to nie to odpowiada za anomalie ze średnicą. z góry dzieki za odpowiedź

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mad volumetrykami vray dopiero pracuje - do uzyskania efektu radze uzyc metody postprodukcuyjnej - trace + gl w vrayu a volumetryki w scaneline - a pozniej mixowac np w PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności