Napisano 28 Październik 200321 l mam nastepujący problem: chciałem zrobić aliena w wielkim kloszu szklanym. rzeby była lekka mgiełka z volumetrykami zastosowałem dust devila - umieściłem go w owym kloszu. klosz jest zwykłym materiałem vraya z 0 rfl i 100% refr. umiesciłem w kloszu direct light skierowane w góre. i co ciekawe volumetryki nie są widoczne w kloszu po przekroczeniu pewnej jego średnicy, a poniżej są. czy jest jakaś zależność o której nie wiem? wiem że trzeba w properities, włączyć ocluded objects, ale to nie to odpowiada za anomalie ze średnicą. z góry dzieki za odpowiedź
Napisano 31 Październik 200321 l mad volumetrykami vray dopiero pracuje - do uzyskania efektu radze uzyc metody postprodukcuyjnej - trace + gl w vrayu a volumetryki w scaneline - a pozniej mixowac np w PS
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto