Skocz do zawartości

dust devil w szkle


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam nastepujący problem: chciałem zrobić aliena w wielkim kloszu szklanym. rzeby była lekka mgiełka z volumetrykami zastosowałem dust devila - umieściłem go w owym kloszu. klosz jest zwykłym materiałem vraya z 0 rfl i 100% refr. umiesciłem w kloszu direct light skierowane w góre. i co ciekawe volumetryki nie są widoczne w kloszu po przekroczeniu pewnej jego średnicy, a poniżej są. czy jest jakaś zależność o której nie wiem? wiem że trzeba w properities, włączyć ocluded objects, ale to nie to odpowiada za anomalie ze średnicą. z góry dzieki za odpowiedź

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mad volumetrykami vray dopiero pracuje - do uzyskania efektu radze uzyc metody postprodukcuyjnej - trace + gl w vrayu a volumetryki w scaneline - a pozniej mixowac np w PS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności