Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

mam wersję 1.0 i prubuję wyrenderować scenkę (gdzie jest ciemny korytarz, na podłodze woda, korytarz rozświetlają lampy, na końcu jest wyjście ) renderując standardowo przy użyciu defaultowego rendera z maxa wszystko wygląda super ... woda odbija światła i obiekty, daje refleksy na ścianach i suficie a jak renderuję brazilem to nie ma żadnych odbić ani w wodzie ani nigdzie indziej, cieniowania nie ma wogóle a światła dochodzące z zakamarków wogóle nie \"świecą\" i nic nie rozświetlają:(

Prawdopodobnie coś źle ustawiam ale prubowałem wielu kombinacji i nic .... powiedzcie co może być nie tak?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A próbowałeś z materiałami z brazila? :-)

Napisano
  • Autor

eee to chyba będzie naiwne pytanie ale wynika z tego że brazila dopiero prubuję rozgryźć jak już pisałem wcześniej......w brazilu są materiały? gdzie? w material editorze?

Napisano

Niom, na to wyglada :-) Materiały w material editorze sa i czekają - enjoy it 8-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.